تاجگردون در اولین نطق انتخاباتی در شهرستان گچساران:
_من پای مملکت و قاسم سلیمانی ایستادم حاضر نیستم بگویم چه شد یا نشد،ولی شما به خاطر خودتان حاضرید قاسم سلیمانی ها را ذبح کنید.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲ 23 February 2024

به گزارش تابناک از گچساران،اولین نطق انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در چمن سرابننیز با حضور گسترده مردم گچساران و چهره های سیاسی برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در نطق انتخاباتی خود گفت: خدا را شاکرم توفیق یافتم که یک بار دیگر در کنار شما مردم عزیز قرار بگیرم و پس از گذشت چهار سال تلخی ها باز شما را ببینم،و چشمان پر از مهرتان و قلب پر از مهربانی را در کنار خودم، شهرم و آن چه را که می خواهیم ببینم.
وی افزود: راهی که آغاز کردیم با هم ادامه خواهیم داد تا به سر منزل مقصود برسد گر چه وقفه بود ولی آن را طلب آخرت خود می دانیم.
تاجگردون اظهار داشت:من خود را فرزند نظام میدانم و هر آنچه که در وجود خودم حس میکنم یا در شخصیت سیاسی و اجتماعی خودم میدانم فارغ از نوع نگاه اندیشه ام برگرفته از نظامی میدانم که به آن جمهوری اسلامی ایران می گویند.
وی بیان داشت:در نگاه بین الملل اعتقاد دارم به جز کشور غاصب اسرائیل با دیگر کشورها که به ایران ما تعرض نداشته باشند با حفظ تمامیت ارضی منافاتی ندارد ارتباط داشته باشیم .
تاجگردون خاطرنشان کرد:بسیاری از اتفاقات امروز شاید به واسطه تند روی امثال بوده که اختلاف بین جوامع و دولت ها شده،این زیبنده ما نیست که باید اصلاح شود،من باید بدانم به موکلینم چه گفتم اگر روزی در مجلس یا در رفتار خود خلاف آن را ثابت کردم شما حق بر گردن من دارید که بگویید خلاف عمل کردید.
گزیده ای از مهم ترین نطق های غلامرضا تاجگردون:
_اتفاقاتی که در مناسبات بین الملل میلیارد ها دلار ضربه به ایران زد ،کاسبی از این بارقه های کور سوی تحریم و غیر تحریم منافع خودشان را کسب کردند و ملت را متضرر،این باید اصلاح شود.
_اعتقاد دارم مسیر اقتصادی کشور مواجه با مشکل شده ،اعتقاد دارم راهبرهای اختلاتی برگزیده توسط دولت و مجلس منجر به نتیجه مثبت برای ارتقا معیشت زندگی مردم نشده و مسیر اشکال دارد
_نوع نگاهم به دولت منتخب مردم بر اساس عقل و حکم قانون و فرمان مقام معظم رهبری نوع نگاه همکاری ،گشودن گره ها رفع اختلاف ها،انتخاب بهترین مسیر برای بهبود زندگی مردم است.
_بدانید تاجگردونی که سه بار از شما رای گرفت و دوبار در مجلس حضور پیدا کرد چه دولت دوست و همفکر و غیر همفکر باشد به حکمی که شما به من رای می دهید به خودم اجازه نمیدهم وکیل الدوله باشم همچنان که نبودم .
_چند روز پیش که سالگرد سقوط هواپیمای یاسوج بودشما دیدید علارغم همسو بودن دولت و وزرای دوست،به خودم اجازه ندادم لحظه ای مردمم را رها کنم و با دولت دوستم همراه شوم،گلویم را حلقوم شما ،قلمم را به‌دست شما نگاشتم و آن چه لایق مردم شریف استانم بود فدا کردم.
_ای خدا تو شاهدی جز برای رضای تو و احقاق حق ملت در هشت سال حضورم در مجلس نه نوشتم نه گفتم خود را وکیل المله می دانم با هر نوع نگاه و دولتی باشد.
_این راهبردها نوع نگاه من است که اگر خطایی کردم بپرسید ،و آنانی که هنوز انتخاب نکردند و می‌خواهند با اندیشه نه قومی انتخاب کنند بدانند این نگاه من است رای دادید ممنونتان رای ندادید هم مفتخر به اینم که صدا و نگاه من را دیدید و به کس دیگری رای دادید.
_امروز چهار سال از نتیجه انتخابات سال ۹۸ می گذرد ،چهار سالی که برای ما سخت بود و کشمکشی به ناحق اتفاق افتاد
_انانی که میگوید حقش بود ،امام در مورد کسانی که بعد از شورای نگهبان نظر دیگری می دهند که من به خود اجازه نمی هم آن جملات را بگویم ،نگاه سریعی دارد،نگویید حقش بود،نگویید اگر بخواهیم سرش پایین است،ان چه خواستید گفتید و نوشتید تا روز ۱۹همین ماه گذشته،تا شبانه آنجا نشستید و هر چه دوست داشتید گفتید و اخلاق و دین را رها کردید و حتی حاضر نشدید بگویید ما اشتباه کردیم.
_حکم سریع شورای نگهبان بر تایید فرزند شما ،نشان دهنده این است شما در چهار سال قبل درست تصمیم گرفتید و من مفتخرم بگویم آنانی که نوشتید اشتباه کردید ،من غلامرضا تاجگردون فرزند لر و زاگرس این خطه به حکم شما ورود کردم به پای قرار دادی دستم نلرزید ،به دیدن پولی پایم نلرزید ،به دیدن این و آن دلم نلرزید ،ایستادم به پای سلامت و صداقت شما مردم.
_یعنی چه یک نفر بیش از سی سال در مناسبات حکومتی و اقتصادی باشد و این همه فساد داشته باشد و کسی هم نبیند .
_تلخ بود برای من و شما ،نتیجه آن همه تلخی و سختی امروز است ،نتیجه صبر و متانت این ملت و فرزند منتخب شما امروز است ،نه چهار سال پیش آخر دنیا بود نه امروز،این دنیا ماندگار است ماها گذری هستیم،پس بدانید تلخی ها باید جبران شود .
_خیلی ها که اعتقاد به حق و آخرت داشتند آمدند و گفتند ما اشتباه کردیم .
_انانی که نمی خواستند ببیند یک لر دهاتی از گچساران کنار میزشان میشیند و ریس کمیسیون شده ،کینه به دل کردند و حق این ملت را ضایع کردند و باز هم ما بخشیدیم.
_آنانی که نمی توانند چیزی را ثابت کنند و می گفتند تاجگردون به شورای نگهبان رشوه داده و بعد صدای آمریکا هم بگوید و من را تحریک کنند تا حرف بزنم ،اگر من را حلقه آویز و تکه تکه کنند یک ذره از آرمان های انقلاب و اعتقادات قلب خودم نسبت امنیت و اقتدار ایران حاضر نیستم اطلاعاتم را بیرون بدهم.
_من پای مملکت و قاسم سلیمانی ایستادم حاضر نیستم بگویم چه شد یا نشد،ولی شما به خاطر خودتان حاضرید قاسم سلیمانی ها را ذبح کنید.
_شما می گویید چرا من می بخشم،شاید دو تا از رقیب من تحملشان کم بوده یا نوع نگاه سیاسی با من متفاوت بوده و خواست که نشود ولی خودشان را آدم چه کسانی می کنند که حتی قاسم سلیمانی را هم میفروشند.
_من قربانی کسی نشدم نگویید تاجگردون اگر به اطرافش توجه میکرد بهتر بود،مردم به من رای دادند ،من قربانی افکارم ،اعتقادات ،التزامم شدم ،شما قربانی مردی شدید که حاضر نشد وجدانش را به خاطر رای و حضورش بفروشد،من قربانی نخبگانی از قوم ظالم لر شدم که بعد از من سیصد چهارصد نخبه قوم لر زاگرس نشین در این کشور ذبح کردند یک نفر هم صداش در نیامد.
_جالب است کسانی که قربانی آن نوع نگاه شدند کسانی که یاری و کمکشان بودند امروزه به دست کسانی به مسلخی می روند آخرین تیر را بر قلب شأن بزنند ولی هنوز نمی دانند جریان چیست.
_تاجگردون کسی را نخرید آنها چهار سال پیش را دیدند و حاضر نشدند دنیا و اخرتشان را بفروشند.
_من آمدم برای مردمم اگر می‌دیدم کارهای که می خواستند انجام می دادند ضرورتی نداشت بیایم.
_من برای خیلی از کارها امدم،خدا کمک یار من است همان خدایی که من در گچسارانم و پروندم مکرر می برند و می گویند ردش کنید ،دست های دارد که انسان ها خردمند و عاقل هستند برای اینکه من و شما امروز اینجا باشیم.
_من آمدم بگویم می شود تونل دیل را باز کرد من آمدم بگویم یک بار دیگر طرح های دشت شهرستان می شود از مواهب طبیعی استفاده کند این جوانان و خانواده ها از آن بهره ببرند.
_خیلی از پروژه های نیمه تمام ماند
و هیچ کسی به فکر این پروژه ها نبود.
_اگر می توانستید انجام دهید پس چرا رفتید،حق ملت را نمی شود با تعارف از آن گذشت،اگر چه سخت است ولی باید انجام شود.
_ما باید تجربه مان را به نسل بعد انتقال دهیم نه کینه و نفرتمان را.
_ما پرواز میکنیم و اوج میگیریم تو بر پشت ما منقار بزن.
_مواظب باشید آنانی که تو را یک بار به مسلخ بردند مجددا تو را به مسلخی می برند که یقین بدان ذبحت میکنند و کسی مثل تاجگردون نیست که یارت بشود.
_فساد این نیست که حتما پولی را بخوری فساد اندیشه ،فکر و قلم بسیار سنگین تر از فساد مالی است .
_نخبگی در پیدا کردن راه فساد نیست نخبگی کلاه بر سر دیگران گذاشتن نیست نخبگی این است که علمت را جاری کنی بر رفتارت ،بفهمی مردم چه چیزی میخواهند و قومت را ذبح نکنی.
_شهردار محترم دوگنبدان از گذشتت درس بگیر ،از گذشته دیگران درس بگیر از این همه زمین خواری درون و برون شهر درس بگیراز زندان رفتن این و آن درس بگیر از نخبگان و آنانی که می توانند بهترین راهبرد را بدهند درس بگیر ،این کار را با خودت و شهر نکن .
_توجه به اقوام اصل کار است خیلی ها می گویند چرا جلسه با اقوام می گذاری ،اقوام ستون های خیمه شهرم هستن ،ما نمی‌توانیم گچسارانی بدون لر،باوی،بویراحمد،ترک ،بختیاری . بندری و ..‌داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ادم یاد ادبیات تبلیغات حسن روحانی میفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار