در این بین هستند افرادی که رقابت تبلیغات انتخاباتی را محلی برای تبیین ارزش های انسانی و اسلامی می بینند !
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 26 February 2024

تصور برخی از فضای انتخابات علاوه بر رقابت معمول در یک ماراتن سیاسی ، تلاش های مستمر و پی درپی برای حذف رقیب به هر قیمتی است که در این بین بداخلاقی های فراوانی رخ می دهد و بی حرمتی به افراد و طوایف هم جزئی لاینفک از این فضا تعبیر می شود اما در این بین هستند افرادی که رقابت  تبلیغات انتخاباتی را محلی برای تبیین ارزش های انسانی و اسلامی می بینند !

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام رضا بازیار منصورخانی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون که به استقبال از محمد بهرامی در روز نطق انتخاباتی وی در منطقه کاکان (زادگاه حجت الاسلام بازیار) رفته بود ، در سخنرانی پیش از نطق انتخاباتی محمد بهرامی در این منطقه اظهار کرد : از کنار هر کدام از کاندیدا‌ها که عبور کنیم چنین می‌گویند که بازیار به فلانی پیوسته است.
بازیار در جمع هواداران محمد بهرامی در کاکان گفت : می‌خواستیم با این کار خود نشان دهیم که اخلاق در انتخابات از هر چیز دیگری مهم‌تر است . آمده‌ایم تا ادبیات سیاسی استان را تغییر دهیم به جای چوب و چماق با جارو کردن راه رقیبمان به میدان آمدیم و اجازه ندادیم در سخنرانی رقیب خودمان عکس‌هایم بالا برود.

بازیار منصورخانی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع هواداران محمد بهرامی افزود : در چند روز گذشته چنین می‌گفتند که فلانی پول گرفته است تا از دیگران حمایت کند ما وعده دو میلیاردی قبل از مناظره‌ها را نپذیرفتیم اکنون که دیگر بعد از مناظره‌ها قیمت ما بالاتر رفته است و فروختنی نیست و مطمئن باشید اگر تنهایی هم باشد تا انتهای قله را خواهم رفت.

رضا بازیار منصور خانی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع هواداران محمد بهرامی گفت که در مناظرات می‌خواستند ما را از مسیر اصلی خارج کنند، اما ما آن‌ها را دریبل زدیم و از مسیر خارج نشدیم و گفتمان من و آقای بهرامی در مناظره‌ها ضد فساد و رانت بود.

این کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ که به همراه مادر خود با اهداء یک جلد کلام الله مجید به بهرامی به استقبال وی رفته بود با تعریف و تمجید از محمد بهرامی گفت : با همه کاندیدا‌ها رفیق هستیم و معتقدیم که محمد بهرامی یکی از موفق‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود او را با بلوار عدل به عنوان نماد المان شهری و همچنین تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شناسیم .

لازم به توضیح است که برخی سخنان بازیار منصورخانی را حمایت از بهرامی تفسیر می کردند اما وی به صراحت گفت که از همه رقبا در زمان حضورشان در کاکان به عنوان میزبان به استقبال آن ها رفته است .

گفتگوی اختصاصی تابناک با بازیار منصورخانی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
..... کلک باز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار