تنور داغ انتخابات
با حضور حامیان سید محمد موحد همایش این نامزد انتخابات در شهر لنده برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 27 February 2024

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ همایش حامیان سید محمد موحد در حالی در لنده برگزار شد که شاهد حواشی در آن بودیم.

در این همایش که از ابتدا با سخنان تند و حاشیه‌ای شیخ عبدی پور نامزد انصرافی این دوره از رقابت‌ها شروع شده بود با سخنان اخلاق مدارانه موحد پایان یافت.

شیخ محمد عبدی پور یکی از نامزد‌های انتخابات این دوره از جمله‌ی پیش سخنرانان این همایش بود.
وی در حالی پشت تریبون رفت و کنار رفتن خود را به نفع سید محمد موحد اعلام کرد که گویی به شدت عصبانی و دلگیر بود.

شیخ عبدی پور موحد را دارای ظرفیت‌های بسیار دانست و گفت بنده ارتباطات بسیار در سطح کشور با چهر‌های شاخص دارم و هرگاه نام موحد را در سخن با آنان می‌آورم بسیار از موحد تمجید می‌کنند.

این نامزد اتصرافی اظهارداشت؛ بنده به دلایل بسیار از جمله‌ی توانایی موحد در حل مشکلات مردم و آنچه همگان می‌بینند دیدار‌های بسیار مردمی او را توانا‌تر از سایرین میدانم.

شیخ عبدی پور در بخش دوم سخنان خود به سراغ سایر رقبا از جمله‌ی رقیب اصلی موحد رفت و ایشان را با القابی که از عنوان آنان معذوریم معرفی کرد و گفت من حتی حاضر نیستم نام ایشان را به زبان بیاورم.

وی در ادامه با ادبیاتی تند اظهارداشت؛ این شخص هم لباسی من مورد نفرت همگان است و دوست ندارم حتی نامش را بر زبان بیاورم.

اگر چه به گمان بسیاری از افراد حاضر این حجم از تند صحبت کردن شیخ عبدی پور در ادامه این رقابت‌ها و با توجه به مباحث قومی در منطقه به ضرر موحد خواهد بود را تایید کردند خود موحد نیز متوجه این موضوع شد و در ادامه تلاش داشت تا سخنان ایشان را کم رنگ جلوه دهد.

پس از سخنان عبدی پور سید محمد موحد پشت تریبون رفت؛ موحد که از ابتدا سخنانش را با عصبانیت شروع کرده بود خطاب به حاضرین در این همایش گفت رعایت اخلاق برای همه ما ضروری است. وی گفت همه کسانی که به تایید شورای نگهبان رسیدند حرمت آنان باید حفظ شود و رعایت اخلاق شعار ماست.

موحد در ادامه گفت؛ آقایان مژدهی، دکتر دهبانی و حجت الاسلام بزرگواری از فرزندان و سرمایه‌های این استان و منطقه ما هستند و باید مراقب گفتارمان باشیم.

در بخش دوم موحد به سراغ مهمترین اقدامات محرومیت زدایی در لنده طی ادوار گذشته رفت.

وی خطاب به منتقدین که موحد برای لنده چه کرد گفت؛ شما را به سال ۶۵ ارجاع میدهم. آن زمان که سیل ویرانگر بسیاری از مناطق کشور از جمله‌ی منطقه شما لنده را تحت شعاع خود قرار داد.

در سال ۶۵ به کمک موحد برای لنده در کمترین زمان و با توجه به نیاز آن روز‌ها مردم را در جای امن ساماندهی و جا مکان مناسب در اختیارشان قرار دادیم و شما فکر نکنید در آن هنگام و در دورانی که محرومیت بیداد می‌کرد این حجم از ساماندهی کار آسانی بود.

موحد خطاب به منتقدین گفت؛ گاز لنده از جمله اقدامات ماندگار در این منطقه است.
آن زمان که می‌گفتیم می‌خواهیم گاز برای لنده بیاوریم عده‌ای دماغ خود را می‌بستند و می‌گفتند بوی گاز نکشمون، ولی دیدیم که از زیر بستر رودخانه لوله گاز را عبور دادیم و لنده گازدار شد.

موحد در ادامه گفت؛ در زمانی نیازمندی‌های لنده آب و برق و مدرسه و... بود که هر آنچه می‌بیند ساخت و ساز شد از آن دوران‌ها است.

همایش سید محمد موحد با حضور پرشور مردمی از مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ به میزبانی لنده در ورزشگاه شهید دستغیب به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
درود بر عبدی پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار