با صدور بیانیه ای صورت گرفت :
شورای عالی جوانان انقلابی در استان کهکیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم انقلابی و ولایت مدارس استان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلای حمایت قاطع خویش را از حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴ 28 February 2024
حمایت قاطع شورای عالی جوانان انقلابی کهکیلویه و بویراحمد از آیت الله ملک حسینی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، متن بیانیه شورای عالی جوانان انقلابی در استان کهکیلویه و بویراحمد له شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنکُمْ
در آستانه انتخابات تعیین کننده مجلس خبرگان رهبری مهمترین نهاد مشورتی و تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. نهادی که متصدی تعیین و حمایت از رکن رکین ولایت مطلقه فقیه است. نظام اسلامی ما جمهوریت و مقبولیت خود را از رای مردم می‌گیرد و اسلامیت و مشروعیت را از ولایت فقیه حاصل می‌نماید.
مایه فخر و مباهات است که در استان کهگیلویه و بویراحمد شخصیتی ممتاز، فقیهی مبرز، سیاستمداری بصیر، عالمی فاخر یعنی حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی توسط دو نهاد اطمینان بخش و گرانسنگ یعنی جامعتین «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران» به عنوان کاندیدای ششمین دوره خبرگان رهبری به مردم شریف استان معرفی شدند.
ضمن اعلام موجودیت شورای عالی جوانان انقلابی جمهوری اسلامی ایران در این استان، انتظار می‌رود مردم همیشه در صحنه، آگاه و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۱۱ اسفند برگ زرینی از حماسه حضور و مشارکت خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه‌ای دیگر در دفاع و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی کنند و با رای قاطع و آگاهانه خویش به حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی موجب افتخار دیگری بر دفتر زرین حضور حداکثری خود باشند. انشالله
شورای عالی جوانان انقلابی در استان کهکیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار