رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متولدین ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۴ به بعد می‌توانند در انتخابات امروز شرکت کنند، گفت: تاکنون گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بیشترین مشارکت در انتخابات را داشتند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ 01 March 2024
پشتازان سنی انتخابات در استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی روز جمعه در ارتباط مستقیم با شبکه استانی دنا با بیان اینکه تاکنون مشکل امنیتی خاصی در شعب اخذ رای گزارش نشده گفت: اعضای شورای تامین حضور دارند و بخش به بخش و صندوق به صندوق را رصد می‌کنیم. رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: طبق رصدی که دقایقی قبل انجام گرفت ۲۴۰ هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و آرای خود را به صندوق انداختند که مشارکت ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تا پایان وقت قانونی حاضریم که آرای مردم را جمع آوری کنیم، گفت: کار توسط دستگاه‌های احراز هویت به خوبی انجام گرفته و از آرای تکراری جلوگیری شده است.

هاشمی با بیان اینکه متولدین ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۴ به بعد می‌توانند در انتخابات امروز شرکت کنند، گفت: تاکنون گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بیشترین مشارکت در انتخابات را داشتند.

وی با بیان اینکه تمهیداتی که برای سلامت انتخابات تعریف کردیم همه رعایت شده است، گفت: تیم‌های محسوس و نامحسوس و تیم‌های قضایی تشکیل شده است و به خوبی رصد می‌کنند و مردم اطمینان داسته باشند که هیچگونه تخلفی صورت نخواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: چند مورد خرید و فروش رای در بیرون از شعب اخذ رای بوده که دستگیر شدند. هاشمی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات را در شعب اخذ رای تضمین می‌کنیم گفت: تا زمانی که مردم در شعب‌های اخذ رای حضور داشته باشند نسبت به جمع آوری آرای آن‌ها اقدام می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار