رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی منتخبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵ 02 March 2024

اعلام نتایج غیر رسمی انتخابات در سه حوزه انتخابیه / بروزرسانی می شود ...

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و همراهی و همکاری رسانه‌ها گفت: ۵۸۳ هزار و ۹۸۴ نفر واجدین شرایط در انتخابات بودند که ۳۷۵ هزار و ۴۷۴ نفر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند که ۶۴.۲۰ صدم درصد مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند بود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۸۳ هزار و ۷۳ نفر از شرکت کنندگان آقا و
۱۹۲ هزار نفر بانوان بودند که بیشترین مشارکت در انتخابات را بانوان به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه ۳۳۶ رای تکراری در کل استان وجود داشت که به دلیل عدم همخوانی با دستگاه جدا شدند، گفت: بیشترین تعداد شرکت کنندگان گروه سنی۳۵ تا ۴۵ سال بودند که ۹۹ هزار و ۸۱۳ آمار این گروه سنی شرکت کننده در انتخابات بودند.

وی با بیان اینکه گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال ۴۶ هزار نفر بودند گفت: آمار واجدین شرایط در انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۲۶۲ هزار و ۲۸۶ نفر بودند که ۱۹۰ هزار و ۵۶۹ نفر در انتخابات شرکت کردند که ۷۳ درصد واجدین شرایط در انتخابات مشارکت دارند.

هاشمی بیان کرد: ۱۹۶ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده بودند که ۱۱۸ هزار و ۲۰۶ نفر در این دوره انتخابات شرکت کردند که ۶۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد آمار واجدین شرایط در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۱۲۵ هزار و ۳۹۱ نفر بودند که ۶۶ هزار و ۶۹۹ نفر معادل ۵۳ درصد واجدین شرایط در این دوره انتخابات بودند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در مجموع غلامرضا تاجگردون در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، حجت‌الاسلام سید محمد موحد از حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و محمد بهرامی سیف‌آباد از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون حائز اکثریت آراء شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
آخ سی بزرگ..سناتور ری همشه سه که
شکست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
ستاتورهمه را شکست داد از جمله تاج گردون عدل بزرگواری مژدهی دهبانی را
یاس کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
مگه شما را هم ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار