فرمانداری ویژه ساوه آگهی نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان و زرندیه را منتشر کرد که بر این اساس، حجت الاسلام «محمد سبزی» با کسب ۱۸ هزار و ۸۸ رای به عنوان منتخب مردم این مناطق برای دومین دوره متوالی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 02 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بر اساس اعلام فرمانداری ساوه، در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام محمد سبزی با ۱۸ هزار و ۸۸ رای از ۸۷ هزار و ۴۵۷ رای ماخوذه صحیح از سوی مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای دومین بار به عنوان نماینده این شهرستان‌ها انتخاب شد.

در اطلاعیه فرمانداری ساوه آمده است: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه برگزار شد و ۹۵ هزار و ۹۵۴ نفر از واجدان شرایط هر ۲ شهرستان در این انتخابات شرکت کردند.

در این انتخابات فتح‌اله حقیقی با ۱۰ هزار و ۲۸۴ رای، امساعیل میرجانی با ۱۰ هزار و ۳۲ رای، علی‌اکبر کریمی با ۹ هزار و ۷۸۱ رای، سعید محمودی با هشت هزار و ۱۸۷ رای و زهره منوچهری با پنج هزار و ۷۷۹ رای و محسن فیاضی با چهار هزار و ۳۴۲ رای در رتبه‌های دوم تا هفتم این رقابت قرار گرفتند.

در اطلاعیه فرمانداری ساوه آمده است: هم‌اکنون در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان ساوه آماده قبول شکایات است.

در ضمن به استناد تبصره‌های یک، ۲ و سه ماده مذکور کسانیکه از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کرده و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن ( در صورت داشتن تلفن ( و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتیکه شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است .

مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌ صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۲ نامزد این حوزه انتخاب کردند.

این ۲ شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رای داشتند، و آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه اخذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار