مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: از ابتدای امسال تا ۱۵ اسفندماه ، پزشکان قمی هفت میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه برای بیمه شدگان تامین اجتماعی تجویز کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 07 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید مهدی محصل روز چهارشنبه در گفت‌وگویی افزود: این تعداد نسخه در مراکز تحت پوشش و طرف قرارداد تجویز شده که به‌صورت الکترونیک بوده است.

وی اضافه کرد: مدیریت درمان استان قم به‌طور میانگین روزانه در چهار مرکز درمانی ملکی به بیش از چهار هزار بیمار و در مراکز طرف قرارداد به بیش از ۱۵ هزار بیمار خدمات درمانی ارائه می‌نماید.

وی با اشاره به موفقیت اجرای طرح نسخه الکترونیک تامین اجتماعی در قم، ادامه داد: از زمان شروع اجرای طرح نسخه الکترونیک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا امروز شاهد اجرای موفق این طرح با پیشرفت ۹۹ درصدی هستیم.

محصل با اشاره به مزایای تجویز نسخه الکترونیک با وجود مشکلات این طرح، خاطرنشان کرد: امروز شاهد مدیریت بهتر در ارائه خدمت به بیمه‌شدگان هستیم، به‌گونه‌ای که در استان قم روزانه با تولید ۱۹ هزار نسخه الکترونیک و ماهیانه ۵۹۰ هزار نسخه شرایط برای تجزیه و تحلیل داده‌های درمانی و رسیدگی به نسخه‌ها بسیار تسهیل شده است.

به گفته وی، مدیریت درمان استان قم به بیش از ۸۴۰ هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در استان قم به ۲ روش درمان مستقیم از طریق یک بیمارستان و سه مرکز سرپایی ملکی و در بخش درمان غیر مستقیم از طریق عقد قرارداد با بیش از ۸۰۰ مرکز طرف قرارداد خدمات درمانی ارائه می‌نماید.

هم اینک ۸۰۶ هزار و ۴۴۸ نفر از همشهریان قمی تحت پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار