مدیرکل دامپزشکی خوزستان از فعالیت ۸۰ اکیپ نظارتی بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 09 March 2024

تابناک خوزستان: ناصر عسکری فرد اظهارکرد: بر اساس ابلاغ و دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور، نظارتی بهداشتی به مدت ۳۳ روز از ۱۹ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور اطمینان از تامین فرآورده های خام دامی و بهداشتی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اجرا می‌شود، گفت: بیش از ۲۲۵ نفر از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی خوزستان در قالب ۸۰ گروه ثابت و سیار در این طرح شرکت می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان درخصوص نحوه فعالیت این اکیپ‌ها گفت: اکیپ های دامپزشکی در تمام ایام تعطیل و غیر تعطیل در دو نوبت کاری صبح و بعد از ظهر به طور پیوسته و تمام وقت، در تمام سطح استان خوزستان فعال هستند تا به صورت مضاعف کار نظارت بهداشتی را بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی انجام دهند.

وی افزود: با اجرای این طرح درصدد هستیم بهداشت و سلامت محصولاتی که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند را تامین کنیم.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی دامپزشکی خوزستان ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر، در صورتی که با موارد غیربهداشتی برخورد کنند، متخلفان را به مرجع قضایی معرفی و با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

عسکری فرد گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در اماکن عرضه مانند عرضه گوشت قرمز بدون برچسب شناسنامه لاشه و عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، آن را به شماره ۰۶۱-۳۳۳۶۱۳۵۳ دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان خوزستان اطلاع دهند.

منبع/ایسنا

برچسب ها: دامپزشکی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار