یک فعال سیاسی گفت: اسرائیل تا خرخره در باتلاق غزه فرو رفته و رزمندگان غیور و مظلوم حماس توانسته‌اند این رژیم کودک‌کش را در منجلابی فرو ببرند که نه راه پس دارد و نه راه پیش، علاوه بر این شکست‌های مفتضحانه نظامی، افکار عمومی دنیا به ماهیت پلید رژیم کودک‌کش پی برده و اکنون همه مردم آزادی‌خواه جهان انزجار و نفرتشان را از این رژیم اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ 06 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، حامد کبودوند اظهار کرد: همه ما حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در شهر دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان دلاور این مرز و بوم را محکوم می‌کنیم و قطعاً به فرمایش مقام معظم رهبری این جنایت بدون پاسخ نخواهد بود و عاملان و آمران این جنایت از کار خود پشیمان خواهند شد.

وی افزود: طبیعی است در یک جنگ تمام عیار قدیمی، دشمن زبون صهیونیست وقتی به شیوه‌های مختلف، از جایگاه‌ها و جبهه‌های مختلف آماج ضربات پی‌درپی و اقدامات مؤثر جبهه مقاومت قرار گیرد لاجرم برای اینکه بتواند از این فشار بکاهد دست به پاسخ و عکس العمل‌های مذبوحانه و با اختلال تصمیم‌گیری بزند.

کبودوند تصریح کرد: اختلال تصمیم‌گیری یعنی اینکه نداند آیا این کاری که انجام می‌دهد برای او مفید است یا مضر، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل کاری کرد که قطعاً پشیمانی بیشتری برای آن‌ها در پیش خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به عنوان مرکز ثقل و مرکز فرماندهی جریان مقاومت در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست، نوک حمله و پیشانی مبارزه با این رژیم کودک‌کش در هر نقطه‌ای از جغرافیا وجود دارد و طبیعتاً در این جنگ تمام عیار تلفات و از دست دادن نیروها انکارناپذیر و اجتناب ناپذیر است.

این فعال سیاسی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی ۸ ساله ایران با رژیم بعثی شاهد این بودیم که فرماندهان لشکر ما شهیدان والا مقام در آن مقطع که حماسه بزرگ دفاع مقدس را رقم می‌زدند همواره پیشاپیش و جلوتر از نیروهای رزمنده در جبهه حضور داشتند و اکنون نیز همانگونه است فرماندهان ما جلوتر از نیروهای رزمنده در عرصه و جبهه نبرد با اشغالگران قدس حضور دارند و طبیعتاً در این نبرد شهادت سرداران و رزمندگان عزیز ما اجتناب ناپذیر است.

فروپاشی اسرائیل به زودی رقم خواهد خورد

وی گفت: همه تحلیل‌ها این است که این اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی عکس‌العملی است به ضربات پی‌درپی و جبران‌ناپذیری که در جنگ طوفان‌الاقصی نمود بهتری پیدا کرد، اسرائیل قطعاً در دشمنی با جمهوری اسلامی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و فروپاشی آن به زودی رقم خواهد خورد و برای اینکه جلوی این فروپاشی را بگیرد به هر کاری دست زده و چنگ می‌زند اما مطمئناً به خاطر اینکه اختلال در تصمیم‌گیری دارد هر کاری هم کند پشیمان‌تر خواهد شد.

کبودوند ادامه داد: صهیونیست‌ها نیاز داشتند برای انحراف افکار عمومی و مشغول کردن اذهان عمومی از شکست‌های پی در پی در برابر جبهه مقاومت در جنگی که بیش از ۶ ماه است درگیر آن هستند اقدام دیگری را انجام دهند، نکته مهم اینکه در جنگ مذکور فقط یکی از مجموعه‌های نیابتی جبهه مقاومت یعنی مجموعه حماس با صهیونیست‌ها در حال مبارزه است، حزب‌الله، انصارالله و حزب‌الله اعراب به طور جدی وارد این جنگ نشدند.

وی بیان کرد: بسیاری از جریان‌های نیابتی جمهوری اسلامی درگیر این جنگ نشدند ولی اسرائیل تا خرخره در باتلاق غزه فرو رفته و رزمندگان غیور و مظلوم حماس توانسته‌اند این رژیم کودک‌کش را در منجلابی فرو ببرند که نه راه پس دارد و نه راه پیش، علاوه بر این شکست‌های مفتضحانه نظامی، افکار عمومی دنیا به ماهیت پلید رژیم کودک‌کش پی برده و اکنون همه مردم آزادی‌خواه جهان انزجار و نفرتشان را از این رژیم اعلام می‌کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: شاید چند سال قبل نهادینه کردن این موضوع برای اینکه این رژیم نامشروع یک غذه سرطانی است در جهان بسیار سخت بود اما اکنون تقریباً همه جای دنیا از شرق تا غرب عالم پی به ذات کودک‌کش و پلید این رژیم نامشروع برده‌اند و انزجاز و نفرت خودشان را اعلام کرده‌اند.

اسرائیل برای انحراف افکار عمومی دست به قمارهای باخته زد

وی ادامه داد: طبیعی است اسرائیل برای اینکه افکار عمومی جهان را منحرف کنند و اذهان را به سمت‌های دیگری سوق دهند نیاز به حرکت‌های انتحاری دارد که این حرکت‌ها همان قمارهای باخته از قبل است، حمله به کنسولگری ایران نیز از این جنس قمارهای از قبل باخته و اقدامات انتحاری بود.

کبودوند تصریح کرد: آمریکا تمام تلاش خودش را می‌کند تا مجموعه نامشروع رژیم صهیونیستی را از باتلاقی که فرو رفته نجات دهد اما خودش هم از درون دچار اضمحلال شده و چاره‌ای ندارد.

وی افزود: چراغ سبزهایی که آمریکا به فعالیت‌های ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل می‌دهد صرفاً برای فرار از مشکلات داخلی خود هست، آمریکا اکنون چاره‌ای ندارد که اگر دست اسرائیل را بگیرد خودش هم فرو می‌رود و اگر اسرائیل را رها کند دیگر هیچ‌گونه پشتوانه‌ای برای حمایت ندارد و منافعش را از دست خواهد داد.

این فعال سیاسی گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند دشمنان ما احمق‌های درجه یک هستند مصداق همین است که آمریکا با چراغ سبز نشان دادن به اسرائیل برای کودک‌کشی و وتو کردن قطعنامه‌های سازمان ملل برای تجاوز به ساختمان‌های دیپلماتیک خودش را مفتضح کرده و اکنون خود زیر فشار افکار عمومی قرار گرفته و دلیل سکوت آمریکا در قطعنامه اخیر و رأی ممتنع همین موضوع است زیرا چاره‌ای ندارد.

وی تصریح کرد: نکته مهم این است همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس ما یک برگ برنده بسیار مهم به نام «روایت فتح» و هنرمند متعهدی چون شهید مظلوم سید اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» داشتیم که فتح‌های حماسه دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید اکنون هم نیازمند روایت فتح هستیم.

کبودوند گفت: اگر شهید آوینی با حضور در بندر فاو و پخش دعای کمیل رزمندگان در این شهر تصرف شده روایت فتح را روایت می‌کرد اکنون هم با گسترش رسانه ما باید به روایت‌سازی و بازنشر روایت‌ها توجه کنیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه اکنون ما به شدت در این حوزه ضعیف هستیم و جای خالی روایت فتح در این جنگ تمام عیار محسوس و خالی است، روایت فتح از اقدامات جمهوری اسلامی، روایت پیشرفت و روایت‌سازی‌های معتبر و اعتمادسازی‌های مستند از موارد ضعف جبهه مقاومت به خصوص در جمهوری اسلامی است.

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: هر چقدر ما در عرصه اطلاعات، عملیات در عرصه نظامی در عرصه تأثیرگذاری و نفوذ در منطقه موفق بوده‌ایم متأسفانه در روایت سازی و بیان فتوحات و روایت فتح این جنگ تمام عیار کوتاهی کرده‌ایم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار