مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از ثبت نام اولیه 4800 متقاضی در نهضت ملی مسکن تفت خبر داد و گفت: از این تعداد 1575 نفر تایید نهایی شدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، احسان خواجه‌رضائی مدیرکل راه و شهرسازی یزد در نشست خبری استاندار و مدیران استان با خبرنگاران شهرستان تفت در ارتباط با مسائل مطرح شده توسط خبرنگاران در حوزه پروژه‌ها نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در شهرستان تفت بالغ بر چهار هزار و 800 متقاضی ثبت نام کردند که یک هزار و 575 نفر تاکنون تایید نهایی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه احصاء زمین برای تمامی این افراد به صورت کامل انجام شده و جانمایی لازم در ارتباط با این پروژه صورت گرفته تصریح کرد: با تغییر پیمانکار در پروژه‌های آپارتمانی این شهرستان، سرعت خوبی به پروژه داده شد و کیفیت ساخت پروژه‌ها هم قابل قبول است.
مدیرکل راه و شهرسازی یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با زیرساخت‌های پروژه 43 هکتاری نهضت ملی مسکن در شهرستان تفت مشکلی در زمینه برق وجود ندارد و در ارتباط با بحث آب این پروژه هم با توجه به تنش آبی که ممکن است در تابستان پیش آید تلاش کردیم که از آب شرب برای ساختمان سازی استفاده نشود و از چاه های غیرشرب برای این منظور استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار