مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به تکمیل ظرفیت واحد‌های اقامتی دائم چهار شهر گردشگرپذیر استان در ایام تعطیلات عیدسعید فطر، گفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در مراکز موقت اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰ 12 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، منصور مهرزاد امروز، پنجشنبه این‌باره اظهار کرد: در شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان و سروآباد (هورامان) علاوه بر تکمیل تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مهمان‌سرا‌های ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های آموزش و پرورش، مساجد و مدارس نیز تجهیز شده است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران و گردشگران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و ستاد اجرایی خدمات سفر استان آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: شهر‌های سقز، کامیاران، بیجار، قروه و دهگلان شهر‌های پیشنهادی ما به عنوان شهر‌های جایگزین برای سفر است که مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهر‌ها اقامت داشته باشند.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران در همه ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات از الزامات اماکن و واحد‌های گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها از وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان است.

مهرزاد یادآور شد: مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه نارضایتی و سایر موارد می‌توانند مراتب را به شماره ۰خ۹۶۲۹ اطلاع دهند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار