بوشهر استاندار بوشهر از سرمایه‌گذاری ۴۰۰ هزارمیلیارد تومانی در قالب افتتاح و آغاز ۳۰۰۰پروژه عمرانی و اقتصادی در سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 17 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در حاشیه ملاقات عمومی با شهروندان در محل دفتر استاندار افزود: امسال نیز در همین راستا، طرح‌های مهمی اجرایی خواهد شد و نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقدام می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مسئولان باید تمام توان و ظرفیت خود را برای پیگیری مشکلات مردم صرف کنند و هیچ گونه کم کاری و اهمالی در این عرصه پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در دو و نیم سال اخیر، در حوزه‌های مختلف بویژه در ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید، رفع مشکلات آب و برق و گاز، بهبود راه‌ها و افزایش سطح کیفی درمان در استان اقدامات موثری انجام شده است و این روند تداوم دارد.

بر اساس این گزارش، امروز ۱۵ نفر از نقاط مختلف استان، مسایل و مشکلات خود را بی‌واسطه با استاندار مطرح کردند و با حضور مدیران مرتبط، مقرر شد طبق برنامه زمان بندی، پیگیری کار‌ها انجام شده و حداکثر طی دو هفته آینده، نتیجه اعلام شود.

وی تاکید کرد: شناخت مشکلات مردم از نزدیک و حضوری، تاثیر بسزایی در رفع دغدغه‌های شهروندان دارد و این دیدار‌ها در همین راستاست.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار