سومین سالگرد شهادت سردار حجازی از فرماندهان سپاه پاسداران و شهدای حادثه تروریستی سفارت ایران در دمشق ، امروز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 18 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: شهدای محور مقاومت نقش بسیار پر رنگی در منطقه و دفاع از مسجد الاقصی داشته اند و نتیجه آن سر درگمی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه است.
وی افزود: در حادثه تروریستی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق که سیزدهم فروردین امسال رخ داد ، سردار زاهدی و تعدادی از هم رزمانشان به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
سردار بوعلی افزود: در این یادواره ها تلاش می کنیم سیره شهدای مقاومت را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین کنیم

در پی شکست‌های رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه ، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ هواپیما‌های این رژیم جعلی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در دمشق مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر آن ، سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل شدند.

سردار سید محمد حسین ‌زاده ‌حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از میهن ، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۶۵ سالگی و بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شد و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار