طی مراسمی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ 21 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، ظهر امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با حضور سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان و کارکنان راه و شهرسازی گلستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای این مراسم با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، اظهار کرد: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی‌های مدیریتی، منشا تحولات مفیدی در بخش‌های مختلف خواهد بود.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم تصریح کرد: تامین زمین برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن، رفع حاشیه نشینی در شهر‌ها و استقبال از تولید کنندگان مسکن را از مهمترین اولویت‌های راه و شهرسازی برای مشارکت در توسعه همه جانبه استان می‌باشد که بایستی به صورت ویژه مورد توجه مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند که با تمام توان فعالیت می‌کنند.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، سیدمحمد حسینی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه‌ی مهدی ملک مدیرکل سابق تقدیر شد.

سیدمحمد حسینی پیش از این سمت، عهده دار مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار