کد خبر: ۱۱۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ 22 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ،رئیس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: 
سند تحول قضایی باید به شکل کامل و دقیق در استان مازندران اجرایی شود
رئیس کل دادگستری مازندران بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان، افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات و موارد مبتلابه استان نیز تفیک هر شهرستان باید شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی استان مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.
پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.
وی همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات مبتلابه استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.
گفتنی است در ادامه معاونین دادگستری استان مازندران نیز به بیان موارد مورد نظر خود پرداختند و در خصوص موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار