رئیس کمیته امداد شهرستان نور گفت: در نوروز امسال و در راستای کمک به نیازمندان و دانش‌آموزان یک خَیِّر نوری ۱۰۰ کارت هدیه، هر کدام به مبلغ دویست هزار تومان بعنوان عیدانه به ۱۰۰ دانش‌آموز اهدا نمود.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 27 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، حسن حسین‌زاده اظهار داشت: در نوروز امسال و در راستای کمک به نیازمندان و دانش‌آموزان یک خَیِّر نوری ۱۰۰ کارت هدیه، هر کدام به مبلغ دویست هزار تومان بعنوان عیدانه به ۱۰۰ دانش‌آموز اهدا نمود.

 

اهدای یکصد کارت هدیه از سوی خَیِّر نیکوکار به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد نور  

وی افزود: ۵۳ فرزند یتیم و ۲۶۴ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت واحد اکرام ایتام و محسنین شهرستان نور قرار دارند که ماهانه از مبالغ واریزی حامیان خود بهرمند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نور بیان داشت: ۱۴۷۵نفر حامی در این شهرستان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند.

حسین‌زاده ضمن قدردانی از بذل عنایات حامیان عزیز بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان، به حساب مستقیم فرزند معنوی‌شان واریز گردید.

وی با تقدیر و تشکر از خَیِّرین نوعدوست شهرستان نور گفت: خَیِّرین و حامیان کمیته امداد این شهرستان امسال در ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان ۳۳۳ میلیون تومان در راستای تحقق اهداف و آرزوهای فرزندان تحت حمایت این شهرستان کمک کردند که عمده کمک خیرین بر اساس نیاز و آرزوی فرزندان ایتام محقق گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان نور بیان داشت: در این شهرستان، ۱۵۰۱خانوار تحت حمایت هستند که از این تعداد ۳۷۳دانش‌آموز و دانشجو بوده که از خدمات فرهنگی در سرفصل‌های اردویی، کانون، آموزش مهارتی، کمک هزینه تحصیلی و خدمات تحصیلی و شهریه بهره‌مند می‌گردند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار