منصوری روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ 29 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محسن منصوری در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور به مسیر پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویر احمد به عنوان منطقه محروم یاد می‌شد، اما امروز باید با افتخار بگوییم که کار‌های بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و.. در حال انجام است.

منصوری خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور پروژه‌های فراوانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است.

منصوری افزود: در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی‌هایی وجود داشت، اما عزم دولت آقای رئیسی تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کار‌های بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

وی پتروشیمی گچساران را یادآور شد و افزود: این پروژه سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور محترم دستور دادند نزدیک به هفده هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط زیست واگذاری زمین و سایر حوزه‌ها انجام شده است.

منصوری با بیان اینکه ما یک نسبتی با بخش خصوصی داریم و آن هم نسبت حمایتگری و هدایتگری و نظارت است، افزود: از شما حمایت خواهیم کرد و هم‌زمان نظارت هم می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است.

منصوری افزود: فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم ببینند حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه خودش نشان دهنده ظرفیت و جدیت کار است.

وی با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، افزود: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتونیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار