مسئول اشراف سازمان بسیج گفت: امیدآفرینی و جریان‌سازی وظایف کلیدی روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و خصوصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ 16 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار« مقداد فرمانی» روز پنجشنبه در همایش روابط عمومی و ارتباطات در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: اطلاع رسانی، اقناع‌سازی، ترغیب و جذب افکار به سمت اهدف تعیین شده از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی عنوان کرد: اهمیت نقش اطلاع رسانی در عملیات وعده صادق به خوبی مشخص شد، پیوست وعده صادق عملیات رسانه‌ای بود که چهره حق به جهانیان مخابره شد و جوانان کشورهای مختلف از جمله آمریکا نسبت به ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه آگاه‌تر از قبل شدند.

مسئولان اشراف سازمان بسیج اظهار کرد: واقعه عاشورا نیز با روایت‌گری حضرت زینب(س) در طول تاریخ زنده ماند که این اهمیت و ارزش روایت‌گری و اطلاع رسانه‌ای را نشان می‌دهد.

سردار فرمانی تاکید کرد: مهمترین بخش اقدام روابط عمومی‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی اقدام به موقع و سرعت کار است، زمانی که یک جریان اتفاق می‌افتد باید اطلاع رسانی شود و از دست دادن زمان ارزش خبر را از بین می‌برد که باید به این امر واقف بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج اقدامات مختلفی در نقاط مختلف کشور به ویژه نقاط محروم انجام می‌دهد و این روابط عمومی‌ نهادها هستند که نقش مهم اطلاع رسانی در خصوص اینگونه اقدامات را دارند و باید زبان حق باشند.

مسئول اشراف سازمان بسیج افزود: انعکاس اقدامات بسیج و سپاه در جامعه موج عظیمی از امید را به جامعه تزریق و زمینه ساز همراهی مردم است.

سردار فرمانی یادآور شد: مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌ها و نهادها باید مسئولیت خود را بشناسند و با اقدام جهادی روایت‌گر تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار