کد خبر: ۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ 08 March 2015
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز با بیان اینکه توزیع سبد حمایتی مرحله سوم از روز چهارشنبه این هفته ‌آغاز می‌شود،گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امام خمینی(ره) می‌توانند نسبت به تهیه سبد حمایتی اقدام کنند.
کیوان حاجیان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در راستای تامین مرغ تنظیم بازار در استان البرز وجود ندارد، اظهار داشت: تا امروز 23 تن مرغ تنظیم بازار در استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این مرغ با قیمت 5 هزار و 400 تومان در میادین توزیع و به فروش می‌رسد، افزود: مرغ منجمد تنظیم بازار در مغازه‌های استان البرز با قیمت 5 هزار و 500 تومان و در فروشگاه‌های بهاره زیر قیمت به فروش می‌رسد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام البرز  با تاکید براینکه مشکلی برای تامین مرغ تنظیم بازار نداریم، خاطرنشان کرد: توزیع سبد حمایتی مرحله سوم از از روز چهارشنبه این هفته در البرز آغاز می‌شود.
حاجیان با بیان اینکه در این بسته و سبد حمایتی  به ازای هر نفر 3 کلیوگرم  و هر خانوار 9 کیلوگرم مرغ توزیع می‌شود، تصریح کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امام خمینی(ره) می‌توانند نسبت به تهیه مرغ سبد حمایتی اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه واجدین شرایط تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی (ره)که کارتشان شارژ شده می‌توانند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، سپه و سازمان تعاون روستایی سطح شهر مراجعه کنند، اظهار داشت: قیمت مرغ رو به کاهش است و تغییر آن در راستای کاهش قیمت مرغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار