همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران در ساری به مدت دو روز در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 26 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:  همایش منطقه‌ای آموزشی و توجیهی اعضای ستاد انتخابات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران  به میزبانی مازندران در روزهای چهارشنبه  و پنج‌شنبه ششم و هفتم آبان در ساری برگزار می‌شود.
علیرضا یونسی افزود: در این همایش که با حضور رئیس و اعضاء ستاد انتخابات کشور برگزار می‌شود ۴۴ فرماندار، ۹۸ بخشدار ۲۱ مدیر و اعضاء ستاد انتخابات استان شرکت خواهند کرد.
یونسی تصریح نمود: در دو روز برگزاری این دوره آموزشی کلیه مباحث انتخابات با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور و دیگر معاونین وزیر کشور که مسئولیت کمیته‌های ستاد انتخابات کشور را عهده‌دار هستند به‌صورت جداگانه و تخصصی موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد انتخابات مازندران تأکید کرد: در این همایش دوروزه کارگاه‌های آموزشی تحت عنوان آشنایی با قوانین  برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و بایدها و نبایدهای انتخابات، آشنایی با قوانین حقوقی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، برگزاری انتخابات رایانه‌ای و بررسی دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و ابتکارات انتخاباتی توسط معاونین وزیر کشور به‌عنوان روسای کمیته‌های ستاد انتخابات کشور ارائه خواهد شد.
وی افزود: در دومین روز این دوره آموزشی و توجیهی مباحث مربوط به امنیت برگزاری انتخابات، تخصیص اعتبارات و هزینه‌های انتخابات، حراست و استعلامات انتخابات و مشارکت گسترده در انتخابات موردبحث و تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار