قریب به دو سال است اقای بابایی رئیس شده و هیچ حرکت مثبتی انجام نشده و چندین جلسه گرفته شده و مصوباتی داشتیم که متاسفانه هیچ کدام انجام نگرفته که یا توان مدیریت شورا برای اجرا ضعیف بوده یا مصوبات شورای شهرستان ارزشی برای مسئولین ندارند!
کد خبر: ۱۱۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 26 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،به نقل از کبنا نیوز،این انتخابات با حضور معاون فرماندار شهرستان چرام و اعضای شورای شهرستان چرام در محل شورای شهر برگزار شد.

۱

در ابتدای این جلسه علی بابایی رئیس شورای شهرستان چرام که به مدت دو سال مسئولیت این سمت را به عهده داشت با قاطعیت از عملکرد این شورا در این دو سال دفاع و شورای شهرستان را فعالترین شورای استان نام برد.

بابایی با بیان اینکه در بیشتر مواقع به صورت میدانی و بدون جلسه برای بررسی مشکلات ورود پیدا می کردیم، گفت: پیگیری برق طسوج، برق سرفاریاب و برق منطقه گل زرد از طریق شورای شهرستان و پیرو درخواست این شورا پیگیری شد. طرح اسکان عشایر طسوج، تشکیل نماز جمعه سرفاریاب، تصویب راهدارخانه جوخانه، تهیه ۷۰۰ پنل خورشیدی برای امور عشایری بخش هایی از خدمات شورای شهرستان به ریاست بابابی بود که آن ها را یادآوری کرد.

علی پور نماینده بخش مرکزی در شورای شهرستان با انتقاد شدید از عملکرد رئیس شورای شهرستان در بخش عملکرد ریاست شورای شهرستان، گفت: قریب به دو سال است اقای بابایی رئیس شده و هیچ حرکت مثبتی انجام نشده و چندین جلسه گرفته شده و مصوباتی داشتیم که متاسفانه هیچ کدام انجام نگرفته که یا توان مدیریت شورا برای اجرا ضعیف بوده یا مصوبات شورای شهرستان ارزشی برای مسئولین ندارند!

این سخنان علی پور با واکنش بابایی مواجه شد و علی پور را غایب همیشگی جلسات شورای شهرستان خطاب کرد.

در ادامه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان انجام شد که سید صدیف دانشی با اکثریت آرای اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای شهرستان چرام انتخاب شد. همچنین سید اسلام آریاپناه به عنوان نایب رئیس توسط اعضا برگزیده شد.

۲

سیدصدیف دانشی عضو شورای شهر سرفاریاب و رئیس جدید شورای شهرستان چرام با تشکر از اعتماد اعضای شورای شهرستان گفت: فارغ از صحبت ها و مسائل و بحث های سیاسی و منطقه ای ، امیدوارم بتوانم خدمتی انجام بدهم و مفید باشم و گرنه این القاب و سمت‌ها بی اثر است. دانشی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات شورا، گفت: مصوبات ضمانت اجرایی ندارند اما تا جایی که امکان دارد باید تلاش کنیم و برای رسیدن به اهداف و برطرف کردن مشکلات نیازمند هراهی و همکاری بقیه اعضا هستیم.

۳

۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار