فرماندار تویسرکان گفت: خانواده‌ شهدای دانش‌آموز در تویسرکان تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 01 November 2015

فرماندار تویسرکان گفت: خانواده‌ شهدای دانش‌آموز در تویسرکان تقدیر می‌شوند.

به گزارش فارس، حبیب مومیوند درجلسه هماهنگی وبرنامه‌ریزی راهپیمایی 13آبان در تویسرکان اظهار کرد: واقعه 13 آبان یکی از روزهای تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی روز13 آبان وجایگاه آن رابسیارحائز اهمیت دانست و تاکید کرد: همه موظف به زنده نگه‌داشتن این روز بسیار بزرگ و تاریخ‌ساز هستیم.

فرماندار تویسرکان بر انتقال ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل‌های انقلاب توسط دستگاه‌های حوزه فرهنگی تاکید کرد و گفت: چگونگی و چرایی رویداد تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام راحل وروز ملی مبارزه با استکبار برای نوجوانان و جوانان تشریح و تبیین شود.

وی 13 آبان راروزاستکبارستیزی ملت ایران خواندوافزود:وقایعی نظیر13آبان بایدبه منظور شناخت و آگاهی نسل‌های انقلاب واکاوی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کشور ما به صورت تاریخی از آمریکا آسیب دیده است، گفت: کنکاش اسناد و مدارک موجود در خصوص رویدادهای تاریخی در کشور، این امر را نشان می‌دهد.

وی گرامیداشت 13 آبان‌ را به صورت باشکوه و پرشور بسیار مهم دانست و با اشاره به نقش کلیدی دانشجویان و دانش‌آموزان در رخداد 13 آبان، خواستار حضور حداکثری دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی دشمن‌شکن این روز بزرگ شد.

مومیوند با اشاره به اینکه حضور در این مراسم نباید فقط مختص دانش‌آموزان شود، تاکید کرد: روز ملی مبارزه با استکبار روز همه اقشار مردم است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان علیه استکبار، گفت: باید به رویداد روز 13 آبان در مدارس به‌ طور اساسی پرداخته شود، تا ابهامی در ذهن دانش‌آموزان باقی نماند.

فرماندار تویسرکاناز تقدیر خانواده‌ شهدای دانش‌آموز تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: فداکاری و ایثار دانش‌آموزان 13 آبان بین دانش‌آموزان احیا و نهادینه شود.

وی خواستار تشکیل ستادهای فرعی در خصوص راهپیمایی 13 آبان در شهرهای سرکان و فرسفج شد و گفت: محل تجمع راهپیمایان در تویسرکان ساعت 9:30 دقیقه صبح در میدان امام(ره) خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار