اختصاصی تابناک یزد:
آیین گشایش تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام که قرار بود با حضور آذر منصوری، عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در دانشگاه یزد برگزار شود لغو شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،به گفته برخی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب یزد،هیئت نظارت دانشگاه  یزدیک روز مانده به برگزاری این مراسم بر خلاف رای قبلی خود مراسم را لغو کرد.

امیررضا اکبرپور دبیر انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه یزد در همین رابطه به یکی از سایت های محلی یزد گفته است: سه‌شنبه هفته گذشته ‌هیئت نظارت دانشگاه مشروط به تایید حراست دانشگاه با برگزاری این مراسم موافقت کرد. بنا بود حراست تا چهارشنبه نظر خود را اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت با پیگیری انجمن اسلامی پنجشنبه مجوز برگزاری مراسم اخذ شد.
این دانشجو ادامه داد: با وجود اخذ مجوزهای لازم متاسفانه از همان پنجشنبه گروه های فشار مختلف و نهادی در دانشگاه به ما فشار آوردند که مراسم را لغو کنیم. علنا نهادهایی اعلام کردند اگر پای خانم منصوری به دانشگاه باز شود ساکت نمی‌نشینیم و مراسم را بهم میزنیم؛ اما ما حاضر به لغو مراسم نشدیم. دبیر انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه یزد بیان کرد: متاسفانه نهایتا گروه های فشار موفق شدند و هیئت نظارت دانشگاه شنبه گذشته خبر لغو مجوز را به ما اطلاع داد. گویا نماینده وزیر علوم و دیگر عضو حاضر نظر قبلی خود مبنی بر موافقت با برگزاری این مراسم را تغییر دادند و رای به لغو این مراسم دادند.
این فعال دانشجویی در مورد نظرش درباره اخباری که در بعضی وب سایت ها منتشر شده و علت لغو مراسم را پخش زودهنگام برشور ها بیان کرده اند گفت: این خبر کذب است. پنجشنبه صبح مجوز اخذ شد و ما پس از آن اقدام به تبلیغات کردیم.
به گزارش یزد نگاه، اکبرپور در پایان با اعلام نارضایتی از فضای بوجود آمده در دانشگاه یزد گفت: متاسفانه دانشگاه یزد جولانگاه تندروها و افراطیون شده است. بحث اصلی این است چرا هیئت نظارت به دلیل فشار گروه های فشار داخل و خارج از دانشگاه مجوزی که قبلا داده را لغو کند.
همچنین سایت یزدی نیوزنوشته است:این مراسم با مخالفت مسئولان دانشگاه یزد لغو شده است واین در حالی است که محمد صالح اولیاء ریاست این دانشگاه یکی از مددیران اصلاح طلب استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار