این قهرمان نامی در سومین حضور خود در رقابتهای بین المللی قطر که انتخابی پارا المپیک ریو نیز بود موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا و نقره در پرتاب دیسک و وزنه شد
کد خبر: ۱۲۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 03 November 2015
سامان پاکباز با استقبال گرم مردم شهرستان دنا به خانه برگشت،مراسم استقبال از این ورزشکار بین المللی که مصادف با ایام محرم الحرام و شهادت سید و سالار شهیدان بود با برخی ملاحضات به حرمت این ایام برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سامان پاکباز در مسابقات جهانی دبی که اولین حضور وی در رقابتهای جهانی محسوب می شد موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شده بود، وی اردیبهشت امسال نیز با کسب دو مدال طلا از رقابتهای کره جنوبی افتخاری دیگر آفرید.
این قهرمان نامی در سومین حضور خود در رقابتهای بین المللی قطر که انتخابی پارا المپیک ریو نیز بود موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا و نقره در پرتاب دیسک و وزنه شد.
از اتفاقات پیش آمده در این مراسم که با همکاری اداره ورزش و جوانان مقدمات آن فراهم شده بود گلایه پاکباز در بدو ورود خود به زادگاهش بود که بعد از خیر مقدم و تشکر از حضور مردم به وعده و وعید های متعدد مسئولان تربیت بدنی برای حمایت از خود سخن به میان آورد و گفت:قبل از این مسابقات برای چندین بار مسئولان قول کمک مالی به من دادند ولی هیچ یک محقق نشد .
پاکباز دلگرمی های مردم را عامل کمکی برای خود در عرصه های بین المللی دانست و با زبانی گلایه آمیز از عدم حمایت مسئولان ورزش و جوانان انتقاد کرد.
شادمان گودرزی رئیس اداره ورزش و جوانان هم که گویا قصد داشت پرده از وضعیت مالی اداره ورزش و جوانان بردارد پشت تریبون رفت و با بیان این که در حمایت از پاکباز در سطح شهرستان از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم گفت:کل اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در سال جاری 4 میلیون تومان بود که باید بین همه هیئات ورزشی تقسیم شد و امورات این دستگاه تا پایان سال مدیریت می شد.
بعد از این اتفاق بود که سامان پاکباز مجددا میکروفون را در دست گرفت و از زحمات گودرزی رئیس ورزش و جوانان دنا تقدیر و تشکر کرد و گفت:مسئله وعده و وعید های متعدد مربوط به اداره ورزش و جوانان استان بود که به کررات و قبل از مسابقات جهانی قول مساعدت و کمک مالی داده بودند ولی هیچ کدام عملی نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار