کسب مجدد مدال خوشرنگ طلا و ایستادن جنابعالی بر قله افتخار قهرمانی در رقابت‎های جهانی دو ومیدانی قطر، باردیگر توانمندی ها و استعدادهای سرشار جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد را به خوبی نمایان کرد
کد خبر: ۱۲۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 03 November 2015
در پی قهرمانی سامان پاکباز از جوانان شهرستان دنا (سی سخت) در رقابت‎های جهانی دو و میدانی قطر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی این افتخار آفرینی را تبریک گفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،متن پیام بدین شرح است:
«بسمه تعالی»
قهرمان ارزنده و اسطوره افتخار آفرین
جناب آقای سامان پاکباز
سلام علیکم
کسب مجدد مدال خوشرنگ طلا و ایستادن جنابعالی بر قله افتخار قهرمانی در رقابت‎های جهانی دو ومیدانی قطر، باردیگر توانمندی ها و استعدادهای سرشار جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد را به خوبی نمایان کرد .
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی،این قهرمانی مقتدرانه و غرورآفرین را به جنابعالی، خانواده محترم، جامعه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم عزیز شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تلاش ارزشمند و تحسین برانگیزتان را ارج می‌نهم. امیدوارم که همواره شاهد استمرار موفقیت‌های جناب عالی و سایر جوانان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف باشم.
غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار