تغییرات در پستهای میدریتی استانداری و فرمانداریهای مازندران در روزهای گذشته با فشار برخ یگروه ها و پافشاری استانداری مازندران به نحوی شدت گرفته است که فرجام این طنابکشی به سختی قابل تشخیص است...
کد خبر: ۱۲۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 03 November 2015

به گزارش تابناک مازندران، پس از تغییرات مختلف در سمت‏های مختلف فرمانداریها و ادارات کل استانداری مازندران که دقیقا پس از سفر حجت الاسلام روحانی به مازندران آغاز شد، روز گذشته خبر پیوستن رضا گنجی به ایرانخودرو در حالی منتشر شد که وی هنوز هم با وجود انعقاد قرارداد احتمالی بااین شرکت موفق به جدایی از شهرستان جویبار نشده است.
در حالی که گفته می شود استاندارد مازندران هنوز با این استعفا موافقت نکرده و معاون سیاسی از لزوم کسب نظر وزارت کشور در این زمینه خبر داده است اما از جویبار خبر رسیده که گنجی در روزهای گذشته در شرکت امداد خودرو معارفه و مشغول فعالیت شده است اما دو روز در هفته را در جویبار سپری می‎کند.
در هر صورت نام جویبار یادآور ورزش کشتی و ایران خودرو خاطرات نوستالوژیک تیم پیکان را در حالی در اذهان رقم می زند که گویی با تغییر هشت مدیر شهرستانی و حوزه استاندار در روزهای گذشته و شایعات تغییر سه مدیر کل دیگر گویی فصل نقل و انتقالات در مازندران آغاز شده است و فعلا خیال پایان پذیرفتن ندارد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار