دکتر محمد جواد لاریجانی در مشهد :
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت : ما به کشورها احترام می‌گذاریم و دخالت نمی‌کنیم، اما آن‌ها در فتنه 88 با تمام امکانات آمدند و خداوند، کید آن‌ها را شکست داد و باز هم شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 04 November 2015
محمد جواد لاريجاني در سخنرانی یوم‌الله 13 آبان در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی که با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد اظهار كرد: ما امروز کنار مضجع مبارک امام هدایت بشریت و مهربانی گرد آمده‌ایم تا از حیثیت اسلام و مسلمین در قبال دسیسه‌های دشمنان اسلام دفاع کنیم و برای هدف مقدسی در اینجا جمع شده‌ایم.
وي با بيان اينكه در مقابل مسئله دشمن شناسي، دشمن هراسی مقدمه تسلیم در برابر دشمنان است، افزود: اطاعت از ولي امر و ولايت فقيه و شناخت دشمن در شرايط مختلف اساس بصیرت ديني است.
لاريجاني گفت: ما بايد با پیروی از مکتب اهل بیت(ع)  و الگوگيري از سيره اين بزرگواران در برابر دسيسه هاي استكبار جهاني مقاومت كنيم، چرا كه نظام جمهوری اسلامی بر پايه مکتب ائمه اطهار(ع) و عقلانيت اسلامي بنا شده است.
وی تاکید کرد: محصول اصلي بصيرت دشمن شناسی است و اگر نظام جمهوري اسلامي ايران به سلاح بصيرت مجهز شود، تهديدات و تحريم هاي استكبار جهاني بي نتيجه مي ماند.
وي با بيان اينكه امروز پيشرفت و توسعه  ايران اسلامي در علم و فناوری، استكبار را وادار به مذاكره  با ايران كرده است، بيان كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران به بركت حاكميت ديني به توانمندي هاي بي نظيري در منطقه  رسيده كه طرح ها و ترفندهاي دشمنان را ناكام كرده است.
لاريجاني با اشاره به اينكه آمریکا به دنبال فراهم كردن زمینه تغییر نظام است، تصريح كرد: تغییر نظام ديني بزرگترین توهین به ملت  ايران است و هيچ کس حق ندارد در تصمیمات ما دخالت کند، چرا كه اگر بنا باشد حكومتي تغيير كند حكومت آمريكا بايد زودتر از همه حكومت ها تغيير كند.
وي گفت: امروز ايران اسلامي با الگوگيري از مكتب اهل بيت(ع) و به پشتوانه حكومت ديني ماموريت پرچمداري مقاومت را در جهان اسلام بر دوش گرفته است و ما حكومت و ادعای رهبری آمریکا را معقول و مشروع نمی‌دانیم.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به اينكه بر اساس منويات مقام معظم رهبري 13آبان روز افزایش بصیرت نسبت به دشمن است، اظهار كرد: به كار گيري تعاليم و معارف مكتب اهل بيت(ع) راهكار اصلي به دست آوردن بصيرت است.
 وي گفت: آمريكا خيال مي كند كه ايران با حضور در مذاكره در برابر آنان زانو زده است، اما ملت ايران با حضور در صحنه هاي مختلف اين پيام را به آنان مي دهد كه هيچ گاه زير باز زور و ظلم نخواهند رفت.
لاریجانی با بيان اينكه آمريكا براي از بين بردن عقايد ديني و تضعيف مكتب اهل بيت(ع) دسيسه هاي جديدي را به كار گرفته است، افزود: موضع شیعه و پیروان اهل بیت(ع) براساس دشمن شناسی است و همواره با بصيرت نقشه هاي استكبار را نابود كرده است.
وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد اسلام اهل‌بیت(ع) را از ما بگیرد و یک پوسته ظاهری از آن میان ما رواج دهد و بی‌دینی را رواج دهند و دختر و پسر ما را به اسارت بگیرند و به انسان‌های آلوده و گرفتار تبدیل کنند.
لاريجاني با بيان اينكه خطه خراسان از قبل انقلاب و بعد انقلاب با فرمایشات مقام معظم رهبری خوب آشنا است، اظهار كرد: بارها مقام معظم رهبری مذاکرات هسته اي را عبرت آموز خواندند.
وي گفت: ما بايد فراموش نكنيم كه مقاومت ما در برابر آمریکا احیای «مکتب مقاومت» و شعار «ما می‌توانیم» است، بايد امید دشمن را به کمک بصیرت، آگاهی، همدلی و ايستادن در پشت سر ولی فقيه به ناامیدی تبدیل کنیم.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اظهار کرد: آمریکا به‌دنبال زمینه تغییر نظام است و این بزرگترین توهین به ملت ما است. چه‌کسی حق دارد در تصمیم ما دخالت کند؟ دیپلمات‌های ما باید بگویند: اگر شما بناست درباره تغییر حکومت ما صحبت کنید ما با شما صحبتی نداریم.
وی ادامه داد: این‌همه ظلم و نژادپرستی و جنایت در کشورهای خودشان است اما علیه ما توطئه می کنند و ما باید به‌کمک بصیرت و آگاهی و همدلی و پشت سر ولی امر دانا محکم ایستادن، امید دشمن را به ناامیدی تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار