می توان کسانی را که از آمریکا و دیگر قدرت های جهان ترس دارند و می گویند نباید علیه آنها شعار دهیم،با یک نگاه خوش بینانه ناآگاه خواند، اما با یک نگاه دقیقتر می توان گفت که این افراد ترسو، جاده صاف کن غرب در کشور هستند
کد خبر: ۱۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 06 November 2015
پس از تایید برجام و تذکرات رهبری در این زمینه برخی اعلام موضع ها در خصوص شروط نه گانه رهبری به صورت تحلیل های از طرف صاحب نظران منتقد برجام صورت می گیرد.در این میان مباحث مربوط به رابطه ایران و آمریکا و چگونگی مواجهه با سیاست های آمریکا از جایگاه مهمی برخوردار است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از صبح زاگرس در جلسه ای که به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شده بود، ستار هدایتخواه به تبیین چیستی و چرایی استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: می توان کسانی را که از آمریکا و دیگر قدرت های جهان ترس دارند و می گویند نباید علیه آنها شعار دهیم،با یک نگاه خوش بینانه ناآگاه خواند، اما با یک نگاه دقیقتر می توان گفت که این افراد ترسو، جاده صاف کن غرب در کشور هستند.
وی با بیان اینکه مهمترین رکن اسلام توحید است، اظهار داشت: توحید یعنی اینکه عالم هستی خالقی دارد و اوست که مدیر و مدبر و کدخدای جهان است، پس نمی توان از هیچ کسی دیگری بجز خدا فرمان بری کرد و ترسید.
هدایتخواه گفت: می توان کسانی را که از آمریکا و دیگر قدرت های جهان ترس دارند و می گویند نباید علیه آنها شعار دهیم،با یک نگاه خوش بینانه ناآگاه خواند، اما با یک نگاه دقیقتر می توان گفت که این افراد ترسو، جاده صاف کن غرب در کشور هستند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار