متأسفانه امروز این آقایان جمعیت انقلابی را به افراطی گری متهم می کنند در صورتی که خودشان به دنبال خودزنی دوست خود هستند
کد خبر: ۱۲۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 08 November 2015
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با انتقاد از سخنان دبیر حزب ندای ایرانیان که بسیج دانشجویی را جوانانی افراطی دانسته بود، گفت:متأسفانه امروز این آقایان جمعیت انقلابی را به افراطی گری متهم می کنند در صورتی که خودشان به دنبال خودزنی دوست خود هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مجتبی ثابتی در واکنش به اظهارات مجیدفراهانی دبیر حزب تازه تأسیس ندای ایرانیان درجمع دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج گفت: هنوز کسی نمی داند که دلایل حضور اصلاح طلبان در روز 13آبان در دانشگاه چیست.
وی امنیت و قدرت ایران را اسلامی را مدیون فداکاری بسیجیان امام راحل و مقام معظم رهبری در صحنه های تاریخ دانست و بیان کرد: این آقایان اگر امروز تکبر دارند و خودشان را همیشه سر می دانند، کجای این انقلاب، در جنگ ، جهاد علمی، جهاد اقتصادی و جهاد خود کفایی به میدان آمدند.
ثابتی ابراز کرد: خود این آقایان به صراحت بگویند کجای تاریخ آماده است که آقای عارف رییس حزب ایرانیان و آقای فراهانی دبیر این حزب در زمان جنگ و محاصره اقتصادی حضور داشتند، آیا توانستند دل از آمریکا بکنند و به ایران بیاییند.
وی عزت امروز ایران اسلامی و تمامی احزاب را مدیون بسیجی ها دانست و گفت:اگر این بسیجی ها نبودند آقای عارف و همین آقای فراهانی امروزمی توانستند بیایند و در زیر سایه امنیت این انقلاب، اینگونه حرفها را بزنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
اولش تو چندسالته....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار