به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: تاکنون توانسته‌ایم تعداد ۱۷۰ تاکسی مسیر فرودگاه و ترمینال را مجهز به تاکسی متر کنیم و در تلاش هستیم تا آخر سالجاری تمامی تاکسی‌ها تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
کد خبر: ۱۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۹ 15 November 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از یک سال پیش مقدمات اجرایی شدن طرح تاکسی متر شروع شده است گفت: تاکنون توانسته‌ایم  تعداد ۱۷۰ تاکسی مسیر فرودگاه و ترمینال را مجهز به تاکسی متر کنیم و در تلاش هستیم تا آخر سالجاری تمامی تاکسی‌ها تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی ارتقا سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی شهر برای شهروندان، افزایش بهره وری و حل شدن مشکل پول خرد برای رانندگان و مسافران را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و اظهارداشت: هم اکنون هفت هزار ئ ۴۲۵ راننده تاکسی در ارومیه مشغول فعالیت هستند.

معصوم زاده با بیان اینکه در ارومیه پنج هزار و ۱۲۸ تاکسی پلاک زرد، هزار و ۲۶۸ تاکسی ویژه خطی، هزار و ۲۴۹ دستگاه تاکسی تلفنی به همراه ۹۰۷ دستگاه تاکسی پلاک سفید و ۸۷ دستگاه پلاک خطی مشغول خدمات رسانی هستند افزود: به طور متوسط روزانه ۴۰ آژانس، ۸۰ اتوبوس خطی و ۱۰۰ اتوبوس گردشی در سطح شهر تردد می‌کنند و هر ماشین به طور متوسط ۱۰۰ نفر را جابه جا می‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهررداری ارومیه عمر متوسط تاکسی‌های شهر ارومیه را ۷.۶ سال عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هزار ۶۴۰ دستگاه تاکسی در ارومیه فرسوده بوده که نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه مسئولان در راستای نوسازی هستند.

معصوم زاده همچنین در خصوص ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در ارومیه عنوان کرد: با مشارکت سازمان ترافیک و حمل و نقل در تمامی ایستگاه‌های تاکسی پایه و تابلو نصب شده است و در حال حاضر شش پایانه تاکسی در سطح شهر وجود دارد که تلاش می‌کنیم این پایانه‌ها را افزایش دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار