این مسابقات با حضور 58 متسابق خواهر و 77 متسابق برادر از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، کنگان، تنگستان، دیر و دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲ 11 March 2015
تابناک بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از معرفی برگزیدگان بخش‌های کتبی و شفاهی نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت ویژه اعضاء سازمان و کارکنان جمعیت هلال احمر و راهیابی آنها به مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش «خبرگزاری قرآن»: این رقابت‌ها با حضور 135 متسابق خواهر و برادر در مرکز استان برگزار شد، شعبان زاده گفت: نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت ویژه اعضا سازمان و کارکنان جمعیت هلال احمر در دو بخش آزمون«شفاهی و کتبی» در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ آیات و احادیث موضوعی در سالن اجتماعات شهدای هلال احمر شهر بوشهر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با داوران و ناظرین و مسئولان اجرایی مسابقات قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: این جشنواره استانی با داوری خانم‌ها حلال بحر، شریف‌زادگان، حیدری و آقایان هاشمی، محمدی باغملائی، محبوبی و با نظارت استاد حبیب مهکام، شیما چنگی، مریم آلبوغبیش، معاون امورجوانان جمعیت، فاطمه تل اشکی، رئیس اداره دانشجویی و جوانان جمعیت، حامد فکوری و با حضور 58 متسابق خواهر و 77 متسابق برادر از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، کنگان، تنگستان، دیر و دشتی برگزار شد.

شعبان زاده  بیان کرد: در بخش آقایان؛ میلاد میگلی، در رشته حفظ 20 جزء مقام نخست را کسب کرد و نیز علیرضا محنایی و مهدی جهرمی در رشته حفظ 10 جزء به ترتیب اول و دوم شدند و محمد آبادی در رشته حفظ 5 جزء و علیرضا پروین در رشته حفظ 2 جزء به مقام اولی دست یافتند.

وی ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل بخش برادران؛ محمدمهدی انگالیان، صادق غریبی و مرتضی محمدی و در رشته اذان برادران حامد بارانی، امیر هوشیار و محمدصادق فرشادفر به ترتیب اول تا سوم شدند و همچنین در رشته قرائت تحقیق برادران رضا یوسفی، سیدسجادعسکری در نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت ویژه اعضا سازمان و کارکنان جمعیت هلال احمر اول و دوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه در رشته آیات موضوعی قرآن برادران، احمد حسینی و یاسین امراری‌زاده اول تا دوم شدند و در رشته مفاهیم قرآن برادران، علیرضا پروین و محمدرضا ضیایی عنوان اول و دوم را کسب کردند، گفت: در رشته احادیث موضوعی قرآن برادران حسن علی‌پور، رضا فردوس منش و  محمدرضا ادیمیان زاده اول تا سوم شدند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: مسابقه قرآنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار