تابناک گیلان در گفت و گو با یک منبع آگاه بررسی می کند ؛
از انتخابات هیات فوتبال استان گیلان که به نوعی رقابت “الماسخاله با صندلی های خالی” نام گرفته بود و امروز نیز گویا فضا چندان در اردوگاه هیات فوتبال مناسب نیست و مجتبی پوربخش مجری توانمند گیلانی پس از ۱۱ سال همکاری، با این هیات قطع همکاری کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 17 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: هفته گذشته بود که خبری از هیات فوتبال گیلان اهالی ورزش و رسانه استان را با یک علامت سوال بزرگ مواجه کرد.

به گزارش تابناک گیلان، مجتبی پوربخش مجری پرسابقه تلویزیون که ریاست روابط عمومی هیات فوتبال گیلان را برعهده داشت بعد از گذشت یک دهه ، با این هیات قطع همکاری کرد!

از انتخابات هیات فوتبال استان گیلان که به نوعی رقابت "الماسخاله با صندلی های خالی” نام گرفته بود و امروز نیز گویا فضا چندان در اردوگاه هیات فوتبال مناسب نیست و مجتبی پوربخش مجری توانمند گیلانی پس از ۱۱ سال همکاری، با این هیات قطع همکاری کرده است.

یکی از منابع آگاه در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: ماجرای رفتن پوربخش از هیات فوتبال گیلان  تنها مربوط به مسائل مالی می شود!

این فرد مطلع در ادامه اظهار کرد: پوربخش در یکی از ماه هایی که ریاست روابط عمومی یکی از پرچالش ترین هیات های ورزشی استان را برعهده داشته 19 روز غیبت کرد و در پایان ماه انتظار دریافت حقوق کامل را داشت!


ماجرای رفتن پوربخش از هیئت فوتبال گیلان چه بود؟


این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود تصریح کرد: چگونه می شود که فردی در 30 روز کاری 19 روز غیبت کند و حقوق کامل را مطالبه داشته باشد و در ادامه این ماجرا و با مخالفت الماسخاله برای پرداخت حقوق کامل،پوربخش دلخور می شود و عطای مسئولیت در هیات فوتبال گیلان را به لقایش می بخشد و می رود.

تابناک اضافه می کند ، با توجه به مشغله های کاری پوربخش ، بعید است که دوباره شاهد بازگشت این چهره دوست داشتنی رسانه های گیلان به هیات فوتبال باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهندس محمد شرافت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
تقدیر از آقای میلاد فکوریان طراح نشان (www.ngo22.ir) منتشر شده در سه شنبه, 26 آب
نویسنده: محمد شرافت - ۱۳٩٤/۸/٢٦
تقدیر از آقای میلاد فکوریان طراح نشان (www.ngo22.ir)

منتشر شده در سه شنبه, 26 آبان 1394 07:04 | | | بازدید: 1
تقدیر از آقای میلاد فکوریان طراح نشان (www.ngo22.ir)بدینوسیله تقدیر وتشکر ازهنرمند توانا وگرامی بابت طراحی لوگو دوستاران آوای طیبعت استان تهران بعمل آمد به پاس تشکر لوح تقدیری اهداء گردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار