اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش کشور است و خام فروشی نیز جزو ممنوعیت های این نوع اقتصاد خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 18 November 2015
فعال فرهنگی و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذ دشمنان در ایران در سه عرصه مهم و حساس شامل سیاست، اقتصاد و فرهنگ است که با روش ها و شکل های مختلف نیز انجام می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،ستار هدایتخواه  در نشست بصیرتی با موضوع نفوذ دشمن افزود: دشمنان با نفوذ در عرصه سیاست ایران به دنبال القای حاکمیت دوگانه، ایجاد تفرقه و گسستن وحدت و انسجام ملت ایران به وسیله تشدید تحریم ها هستند.
وی بیان کرد: هدف دشمنان از نفوذ در عرصه اقتصاد ایران ترویج الگوی سرمایه داری غرب، مانع تراشی بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی، خام فروشی، واردات بی رویه، تجمل گرایی و مصرف کالاهای خارجی است.
هدایتخواه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش کشور است و خام فروشی نیز جزو ممنوعیت های این نوع اقتصاد خواهد بود.
وی عنوان کرد: دشمنان با نفوذ در عرصه فرهنگی ایران درصدد تبدیل سبک زندگی اسلامی به غربی و تغییر ماهیت خانواده با ابزارهایی شامل ماهواره، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، رسانه و اینترنت است.
هدایتخواه ابراز داشت: راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان در عرصه سیاست شامل بصیرت افزایی، تبیین چهره واقعی آمریکا، روشنگری در مورد توطئه های شوم دشمنان، پیروی از مقام معظم رهبری و پرهیز از تفرقه و اختلاف است.
فعال فرهنگی و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی راهکارهای مقابله با نفوذ دشمنان در عرصه اقتصاد را شامل مطالبه گری مردم از مسئولان اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ایرانی در راستای رونق تولید و اشتغالزایی، پرهیز از اسراف و ترویج فرهنگ کار و تلاش اعلام کرد.
هدایتخواه افزود: از مهمترین راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی ایران می توان به تبیین زیان های جبران ناپذیر ماهواره، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و تحکیم بنیان خانواده ها اشاره کرد.
وی گفت: با شعار دادن نمی توان با نفوذ دشمنان در عرصه های سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور مقابله کرد بلکه این امر مستلزم کار جدی، تلاش همه جانبه و عزم همگانی است.
هدایتخواه بیان کرد: تلاش دشمن در نفوذ نرم مدیریت افکار عمومی و سوق دادن مردم برای قرار گرفتن در برابر آرمان های نظام و انقلاب است.
وی اظهار کرد: دشمن به خیال خود گمان می کند با بکارگیری این روش می تواند به ایران اسلامی ضربه وارد کند.
هدایتخواه عنوان کرد: مهمترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن بوده و همین پایگاه مردمی موجب حفظ آن در برابر توطئه های شوم دشمنان شده است.
وی ابراز داشت: مذاکرات هسته ای نوعی امید در دشمنان برای نفوذ در ایران ایجاد کرده در حالی که واهی است و بی نتیجه خواهد بود.
فعال فرهنگی و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکرات هسته ای بهانه ای برای نفوذ دشمن در کشور است.
هدایتخواه گفت: ایران در مذاکرات هسته ای امتیازاتی داد و کشورهای عضو گروه 1+5 نیز امتیازات چندان خاصی به ایران ندادند که از مهمترین آنها برگرداندن پول های بلوکه شده و لغو یا تعلیق انواع تحریم ها است.
وی بیان کرد: غربی ها اعلام کرده اند که تحریم ها در مدت زمان مشخص و با شرایط خاصی لغو و یا تعلیق می شود.
هدایتخواه اظهار کرد: از شرط های آمریکا برای خارج کردن ایران از لیست تروریست ها و حامیان تروریست می توان به حمایت نکردن از دولت سوریه، مردم غزه و فلسطین، حزب الله لبنان و ملت های مظلوم عراق، افغانستان و یمن است در حالی که چنین اموری امکان پذیر نبوده و برخلاف آرمان های نظام و انقلاب خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار