جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته با حضور اعضای این کمیته و سرپرست تیم والیبال کاله برای بررسی حواشی دیدار دو تیم والیبال کاله مازندران و پیکان تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 18 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال کاله مازندران امروز در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال با نتیجه 3-0 میزبان خود تیم جواهری گنبد را مغلوب کرد.
این برد ارزشمند کاله در سرزمین ترکمن‎های والیبال دوست و والیبالیست در شرایطی با نتایج 25- 22، 25- 16 و 25- 18 به دست آمد که امروز رای کمیته انظباطی فدراسیون والیبال در مورد حواشی ایجاد شده در هفته پنجم این رقابتها در سالن پیامبر اعظم آمل صادر شد.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته با حضور اعضای این کمیته و سرپرست تیم والیبال کاله برای بررسی حواشی دیدار دو تیم والیبال کاله مازندران و پیکان تهران از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و با توجه به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم والیبال کاله مازندران به دلیل عملکرد نامطلوب تماشاگران از همراهی تماشاگران در دو دیدار خانگی محروم شده و به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در این جلسه نظر ناظر مسابقه مبنی بر تخلف برخی از تماشاگران در به‌کار بردن الفاظ غیر متعارف، ناپسند و همچنین پرتاب اشیا به داخل سالن مسابقه اعلام شده و در آن سوابق گذشته هواداران کاله در برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر و ایجاد حاشیه در زمین اشاره شد.
رئیس هیئت والیبال آمل با تائید این مطلب گفت: بنا به استناد بند 39 از ماده 10 آئین‌نامه انضباطی، باشگاه کاله مازندران به دو جلسه برگزاری مسابقه بدون تماشاگر در آمل و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد همچنین یکی از سر‌گروه‌های این تیم هم تا پایان نیم فصل از حضور در همه ورزشگاه‌هایی که باشگاه کاله در آن مسابقه دارد، محروم شد.
باشگاه والیبال کاله آمل در شرایط فقر تیمهای بزرگ ورزشی در مازندران یک استثنا و یک فرصت مناسب برای استان ورزش‎خیز مازندران است و جا دارد علاقمندان این تیم نحوه هواداری و تشویق خود را با منافع و اهداف ورزشی و فرهنگی باشگاه کاله و فرهنگ پهلوانی مازندرانی مطابقت دهند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار