رئیس شورای شهرستان سوادکوه با انتقاد از مشخص نبودن حریم شهرستان سوادکوه خواستار تعیین شفاف حریم شهرستان سوادکوه در دهستان ولو‌پی و مناطق دیگر شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، جمشید پهلوان ظهر امروز در جلسه شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره چهارم شهرستان سوادکوه برگزار شده و تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است، گفت: پیگیری مطالبات مردم و رایزنی برای کاهش مشکلات شهرستان در اولویت شورای شهرستان سوادکوه بوده است و برای دست‌یابی به این هدف فعالیت بدون تنش را در دستور کار داشته است.

وی با بیان اینکه تعامل با شوراهای بخش، شهر‌ها و روستا‌های سوادکوه و همکاری با ادارات و نهاد‌های شهرستان در راستای توسعه انجام شده است، افزود: اعضای شورای شهرستان سوادکوه هیچ دریافتی مالی از شورای شهرستان نداشتند و اعتبار دو درصد قانونی خود را صرف مسائل اداری و جاری شورا کرده است.

رئیس شورای شهرستان سوادکوه به حضور عضو شورای شهرستان سوادکوه در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از توان نرگس کمالی در شورای عالی استان‌های کشور و نیز از توان نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دیگر هم استفاده می‌کنیم.

پهلوان با انتقاد از مشخص‌ نبودن حریم شهرستان سوادکوه با سایر شهرستان‌ها و نیز حریم شهرستان، بیان کرد: حریم داخلی و بین شهرستانی سوادکوه باید مشخص شود و در حالی که مردم دهستان ولو‌پی با بخش زیراب ارتباط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند ولی این دهستان در بخش مرکزی سوادکوه تعریف شده است و خواسته غالب مردم ولوپی پیوستن به بخش زیراب است و مشخص شدن حریم سوادکوه در گدوک، خطیر‌کوه، سوادکوه‌شمالی، بابل و ساری نیز از خواسته‌های دیگر شهرستانی است.

 انتخابات هیئت رئیسه سال سوم دوره چهارم شهرستان سوادکوه برگزار شد و مانند دوره گذشته جمشید پهلوان به‌عنوان رئیس از شورای شهر آلاشت، حمید‌رضا امیری به‌عنوان نائب‌رئیس از شورای بخش زیراب، نرگس کمالی به‌عنوان منشی از شورای شهر زیراب، و علی‌اصغر گرزین‌تبار از شورای شهر پل‌سفید و سیدشجاع هاشمی از شورای بخش مرکزی به‌عنوان عضو برای یک‌سال معرفی شدند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار