نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به گذشت هشت ماه از سیل بخش بلده گفت: اهالی روستای مرزن ده چمستان هشت ماه با گل‌ولای دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 25 November 2015
عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هشت ماه از سیل بلده و اراضی سرخ‌رود می‌گذرد و روستای مرزن ده چمستان در زیر گل‌ولای مانده است و اقدام جدی در این زمینه نشده است.

وی همچنین با اشاره به اراضی اختلاطی مردم حوزه منطقه لاویج، واز و جوربند و روستاهای تابعه خواستار رفع این مشکل از سوی مسئولان ذیربط شد و مشکل کشاورزی را در منطقه جدی دانست و گفت: متأسفانه وزیر جهاد کشاورزی به این مسئله توجه ندارد و باسیاست غلط تخریب خانه‌های روستایی مشکل را بدتر کرده و این گرفتاری سبب افزایش بیکاری و فقر در منطقه شده است.

وی با اشاره به مشکلات قشر اثرگذار فرهنگی توجه برای رفع مسائل را ضروری دانست و گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۱۸ ماه پرداخت‌نشده است.

فیاضی جایگزینی بیمارستان نور را ضروری برشمرد و گفت: همچنین سازمان محیط‌زیست باید اقدامات لازم درباره پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی منطقه را انجام دهد و تعلل نکند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس بابیان اینکه پروژه گازرسانی بلده باید اجرایی شود از مسئولان وزارت نفت خواست تا اقدامات لازم برای سرعت بخشی به اجرای این طرح را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین اظهار داشت: استادیوم نور و سرخ‌رود از دیگر مطالبات مردم منطقه است که وزارت ورزش و جوانان باید در این زمنیه تلاش داشته باشد.

وی وضعیت آب شرب حوزه انتخابیه را اسفبار دانست و گفت: با توجه به گردشگرپذیربودن منطقه میزبان گردشگران زیادی هستیم و باید به این مسائل نیز توجه ویژه شود.
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار