دکتر جبارزاده گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که دعای شهید بزرگوار آقا مهدی باکری را در حق ما اجابت کند و ما را پاکیزه بپذیرد که مطمئنا پاکیزه‌ترین راه برای پذیرش در درگاه خداوند، شهادت در راه اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۱۳۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 26 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در این مراسم، فرهنگ بسیج را رمز موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: تا زمانی که بسیج و روحیه بسیجی هست هیچ خطری انقلاب را تهدید نخواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل(ره)، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروز به الگوی ارزشمند همه آزادیخواهان جهان در برابر زورگویان تبدیل شده است.

دکتر جبارزاده افزود: بسیج در ابتدای انقلاب برای سازندگی، عمران و آبادی و رسیدگی به محرومان شکل گرفت و با شروع جنگ تحمیلی این بسیجیان بودند که در کنار دیگر نیروهای مسلح، هشت سال از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امروز گرد هم آمده‌ایم تا بار دیگر با فرمانده معظم کل قوا و روح پاک و ملکوتی امام و شهدای عزیزمان تجدید میثاق کنیم، افزود: همه بسیجیان در قالب اقشار مختلف آماده‌اند تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در راه دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.

وی افزود: امروز خاکریزهای ما از جبهه‌های جنگ و حدود مرزی به عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشیده شده و این فرهنگ بسیج است که می‌تواند رمز موفقیت و پیروزی انقلاب در همه عرصه‌ها باشد.

دکتر جبارزاده گفت: امروز اگرچه جنگ تمام شده، اما مبارزه حق و باطل جاری است و تا زمانی که ما مدافع انقلاب و اسلام و قرآن هستیم طبیعی است که در برابر استکبار و مخالفان اسلام و قرآن ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان این که ما بسیجیان آماده‌ایم در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم، افزود: امروز رزمندگان و یادگاران راه مقدس شهدا همراه با فرزندان خود آماده جان‌فشانی در راه دفاع از اسلام و انقلاب هستند.

دکتر جبارزاده با اشاره به این که مردم ایران هشت سال با دست خالی و با چنگ و دندان از انقلاب دفاع کردند، افزود: ملت بزرگ و سرافراز ایران امروز تحت فرماندهی رهبر عزیز و فرزانه انقلاب با عده زیاد و امکانات و تجهیزات مدرن و روزآمد آماده مقابله با دشمنان است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که تا بسیج هست هیچ خطری انقلاب را تهدید نخواهد کرد، گفت: امروز اعلام می‌کنیم که بسیجیان، این سربازان ولایت با همان روحیه آغازین تشکیل بسیج بلکه با روحیه و تجربیاتی فراتر با اجازه رهبر معظم انقلاب آماده کمک به همه مظلومان و محرومان در اقصا نقاط جهان هستند.

وی با بیان این که در طول انقلاب بسیج حلقه وصل مردم و نیروهای مسلح بوده است، افزود: امروز از طرف مردم قهرمان آذربایجان در روز تشکیل بسیج اعلام می‌کنیم که آذربایجان جانباز، خامنه‌ای‌دن آیریلماز و آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی.

دکتر جبارزاده همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری و همه شهدای لشکر همیشه پیروز عاشورا، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که دعای این شهید بزرگوار را در حق ما اجابت کند و ما را پاکیزه بپذیرد که مطمئنا پاکیزه‌ترین راه برای پذیرش در درگاه خداوند، شهادت در راه اسلام و قرآن است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
آقا مهدی به یاری دوستان و هم رزمانت بشتاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
انصافأ استانداری جمعش شبیه لشگر خوبان آقا مهدیه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار