با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی صورت می‌گیرد:
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری همایش نکوداشت آیت‌الله معصومی همزمان با 18 آذرماه با دعوت از سران سه قوه در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 28 November 2015
حسین پیمانی‌‌زاد در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون اعلام برنامه‌های همایش نکوداشت فقیه عالیقدر آیت‌الله معصومی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های مهم خود اقدام به برگزاری مراسم نکوداشت شخصیت‌های مختلف در حوزه دینی و فرهنگی با هدف الگوسازی برای نسل جوان می‌کند.

وی یادآور شد: آیت‌الله معصومی یکی از اساتید بزرگ حوزه و دانشگاه، عضو خبرگان رهبری و متولی تأسیس دانشگاه آزاد واحد تربت‌حیدریه بوده که فعالیت‌های بسیاری را در جنگ تحمیلی انجام داده است.

در ادامه دبیر همایش نکوداشت آیت‌الله معصومی با اشاره به اینکه سخنران ویژه این همایش حجت‌الاسلام قرائتی است، تصریح کرد: این مراسم که با حضور معاون پارلمانی و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار خواهد شد، در آن پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رسولی ترشیزی تأکید کرد: دو دیدار اعضای ستاد این همایش با مقام معظم رهبری و آیت‌الله علم‌الهدی برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم برگزار شود.

گفتنی است، همایش ملی نکوداشت فقید عالیقدر آیت‌الله علی اصغر معصومی ساعت 8 صبح 18 آذرماه با حضور مسئولان کشوری در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار