مدیرکل راه و شهرسازی همدان از جذب 17 هزار تن قیر یارانه‌ ای برای پروژه‌ های عمرانی همدان خبر داد وگفت: 34 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 29 November 2015

مدیرکل راه و شهرسازی همدان از جذب 17 هزار تن قیر یارانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی همدان خبر داد و گفت: 34 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستیم.

به گزارش ایرنا ؛محمد رودباری اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته 17 هزار تن قیر یارانه ‌ای معادل 17 میلیارد تومان به استان همدان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان قیر برای پروژه‌های ملی بوده و هنوز برای پروژه‌های استانی قیر یارانه‌ای جذب نشده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال پنج هزار تن قیر یارانه‌ای نیز برای پروژه‌های ملی جذب شود.

رودباری اعتبار امسال اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان را 133 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون 25 درصد این مبلغ تخصیص داده شده و در حال پیگیری برای جذب مابقی اعتبارات نیز هستیم.

وی تصریح کرد: در حوزه راهداری تاکنون 62 میلیارد و 614 میلیون تومان اعتبار دارای ردیف رسمی به استان همدان ابلاغ شده تا برای نوسازی ماشین‌آلات و پروژه‌های راهداری هزینه شود که امیدواریم تخصیص آن نیز به زودی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: 18 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه روستایی به همدان تخصیص یافته که این اعتبار سال گذشته پنج میلیارد تومان بوده و امسال با پیگیری مستمر افزایش قابل قبولی داشته است.

رود باری با تصریح بر اینکه پروژه‌ای بیمارستانی همدان تا پایان سال 95 باید به اتمام برسدف گفت: 23 میلیارد تومان اعتبار برای ساختمان‌های دولتی همدان تخصیص یافته که نسبت به سال گذشته پنج میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: این اعتبارات برای پروژه‌هایی از جمله حذف نقاط پرحادثه، روکش و آسفالت راه‌های شریانی و غیرشریانی، تعمیر و خرید ماشین‌آلات راهداری، بهسازی محورها و راه‌های مختلف و چهار بیمارستان استان همدان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اعلام اینکه پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی به طور کامل فعال است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی مجری پروژه‌ سایر دستگاه‌هاست و برای تعیین تکلیف و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دستگاه‌های مربوطه باید تصمیم بگیرند.

وی میزان بدهی به پیمانکاران پروژه‌های مختلف راه و شهرسازی استان همدان را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون از محل اسناد خزانه 16 میلیارد تومان از این بدهی‌ها پرداخت شده و 34 میلیارد تومان باقی مانده که به زودی پرداخت می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار