معاون فرماندار چالوس گفت: آموزش اگاهي به دانش‌آموزان در برابر خطرات ضروري است.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 29 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حمید محمدی‌فیروز صبح امروز در مانور سراسری زلزله که در دبیرستان دخترانه نهضت این شهرستان برگزار شد، بااشاره به شعار با توجه به شعار امسال مانور سراسری زلزله با عنوان "مدرسه ایمن و جامعه تاب‌آور"  اظهار كرد: باید به این موضوع توجه داشت که مانور زلزله را تنها نوعی نمایش تلقی نکنیم، بلکه بدانیم که اتفاقی است که هر لحظه ممکن است روي دهد.
وي امنیت و ایمنی را ضامن بقای جامعه سالم دانست و ابراز كرد: دانش‌آموزان در مورد مسایل اجتماعی و خانوادگی جامعه نقش موثري دارند و بنابراين آمادگی و آگاهی دانش‌آموزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
معاون فرماندار چالوس  با بیان اینکه دانش‌آموزان دارای دو وظیفه تحصیل و آموزش و تمرین هستند، افزود: ضرورت دارد دانش‌آموزان با توجه به شاکله شخصی و اطلاعات دبیران از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده و در زمینه آموزش‌ها نیز با ارایه نتایج مثبت در آزمون‌ها و آزمایش‌ها میزان یادگیری خود را به منصه ظهور برسانند.
محمدي فيروز تصريح كرد: جامعه هدف هر شهرستان و کشور مدرسه است، بنابراین آموزش، آگاهی و آمادگی در برابر خطرات برای دانش‌آموزان ضروری است.
وي با تاکید بر تداوم و استمرار آموزش‌ها در مورد مسایل مختلف جامعه ياد آور شد: در موضوعاتی مانند مسایل بهداشتی و سلامتی، ایمنی غذاها، اعتیاد، زمان استفاده از فضاهای مجازی و امکانات الکترونیکی جدید باید آنها را با دیده ایجاد فرصت نگریست، نه اینکه به‌عنوان تهدیدی تلقی شود که تشویش اذهان عمومی را به‌دنبال داشته باشد.
معاون فرماندار چالوس  دقت در تمام مسایل آموزشی را مهم خواند و ادامه داد: خروجی این‌شکل از برنامه‌ها باید برای این باشد که در مواقع خطر  هر شخص ي و خصوصا دانش آموزان خود را حفظ کرده تا کمترین تلفات را در زمان بروز حوادث به همراه داشته باشد.
به گزارش ايسنا ، در این مانور كه در مدرسه نهضت چالوس برگزار شد ، دانش‌آموزان با امداد و نجات، اطفای حریق، حمل مصدوم،  پناه‌گیری و خروج اضطراری  آشنا شدند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار