در حالیکه از قشر دانشجو و فرهیخته استان انتظار رفتارهایی توأم با حقانیت، انسانیت و آزادگی می رود، بروز رفتارهای تند و خشن و دور از سعه صدر موجب سرافکندگی مردم استان می شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 01 December 2015
به گزارش اتاق خبرخبرنما،نماینده ادوار پنجم و ششم مجلس شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنما با اظهار تأسف از واقعه پیش آمده در دانشگاه آزاد یاسوج و لغو سخنرانی «آذر منصوری» فعال اصلاح طلب، گفت: متأسفانه خبر درگیری و برخورد به وجود آمده در دانشگاه آزاد صورت خوشی برای استان نداشت.
 سید باقر موسوی جهان آباد، با بیان اینکه امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهایی در سطح استان و شهرستان حتی با دیدگاه های سیاسی مختلف نباشیم، اظهار داشت: در حالیکه از قشر دانشجو و فرهیخته استان انتظار رفتارهایی توأم با حقانیت، انسانیت و آزادگی می رود، بروز رفتارهای تند و خشن و دور از سعه صدر موجب سرافکندگی مردم استان می شود.
وی، افزود: برگزار کنندگان چنین برنامه هایی وقتی تدارک می بینند مسئولیت دارند تمامی جوانب را سنجیده و هماهنگی های قانونی برای برگزاری مراسم را انجام داده و تدابیر لازم را بیاندیشند .
وی با اشاره به اینکه بنا به گفته بانیان، مراسم سخنرانی آذر منصوری مجوزهای قانونی لازم را داشته است، تأکید کرد: مسئولان برگزاری مراسم می بایست زمینه سازی فرهنگی لازم را حتی با جریاب فکری رقیب صورت می دادند و در بستری امن و با رعایت تمامی اصول اخلاقی، انسانی و با معیارهای آزادی بیان و مطابق با قانون این مراسم را برگزار می کردند و اجازه نمی دادند چنین فضایی که بار منفی برای استان دارد به وجود بیاید.
این فعال اصلاح طلب، اظهار داشت: به افرادی که برگزاری چنین مراسمی را برنامه ریزی می کنند توصیه می کنم برنامه ریزی شان باید به گونه ای باشد که هیچ بهانه ای به افراد افراطی و تندرو جهت اغتشاش و ایجاد فضای نامناسب و منفی ندهند.
موسوی، برخورد و درگیری به وجود آمده دردانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را ازچند جنبه تأسف بار دانست و گفت: با وجود اینکه مجوزهای قانونی این برنامه اخذ شده و دعوت رسمی صورت گرفته بود می بایست امنیت این برنامه تأمین می شد و چنین فضای نازیبنده ای در دانشگاه و فضای سیاسی استان ایجاد نمی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار