این شخص در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از معترضین به حضور خانم آذرمنصوری در دانشگاه منتشر کرده است و در زیر آن با متن “بتازیدلعنتیاااا” به توهین و تمسخر علیه معترضین پرداخته است
کد خبر: ۱۳۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹ 02 December 2015

این شخص در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از معترضین به حضور خانم آذرمنصوری در دانشگاه منتشر کرده است و در زیر آن با متن "بتازیدلعنتیاااا” به توهین و تمسخر علیه معترضین پرداخته است

به گزارش خبرنگار راه ملت از یاسوج؛ چند روز قبل و در دانشگاه آزاد یاسوج هنگامی که دانشجویان معترض نسبت به حضور آذر منصوری جلوی استانداری به نشانه اعتراض اجتماع کرده بودند شخصی به نام ایمان اشکوه خود را خبرنگار سایت استان معرفی نمود و از معترضین و اجتماع کنندگان سوالاتی را پرسید و اقدام به گرفتن عکس و تصویر از اجتماع دانشجویی کرد.

اما نکته قابل توجه این است که امروز شاهد تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام این شخص که خود را خبرنگار سایت استان معرفی کرد بودیم که جای تعجب دارد.

این شخص در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از معترضین به حضور خانم آذرمنصوری در دانشگاه منتشر کرده است و در زیر آن با متن "بتازیدلعنتیااا” به توهین و تمسخر علیه معترضین پرداخته است.

حال باید این سوال را پرسید فردی که خود را خبرنگار می نامد و البته مطالب ایشان در سایت مذکور نیز موجود می باشد و همچنین درصفحه شخصی خود نیز نام سایت خبری k-b.ir را درج کرده است چگونه به خود اجازه توهین به دانشجویان معترض را میدهد؟

و آیا اصلا می توان همچین افراد متوهمی را خبرنگار نامید؟ آیا مسئولین وبسایت مذکور میتواند جوابی قانع کننده به این رفتار دور از ادب خبرنگار خود داشته باشد؟

راه ملت اولین رسانه کاملا دانشجویی استان این حرکت غیره حرفه ای خبرنگار سایت استان را محکوم و امیدوار است دوستان رسانه ای با دقت بیشتری نسبت به درج مطالب تلاش نمایند تا جوی سالم و صمیمی در بین جوانان و دانشجویان استان حکم فرما شود.

لازم به ذکر است پس از ساعاتی این پست از صفحه شخصی وی پاک شد.

IMG_20151201_221829 IMG_20151201_221827 ۲۰۱۵-۱۲-۰۱ ۲۲.۱۹.۴۹


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امامخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
تا دانشجویان ما راه منطق وتحمل را پیش نگیرند احتمال هرسواستفاده هست،جای تاسف است برای کسانیکه نام دانشجورا لکه دار میکنند دانشجواز نامش خیلی چیزها استنباط میشود که افراد مهاجم به خانم منصوری آنرا نقض کردند ونشانه تنگ نظری وبن بست است،شعار سیاست خارجی جمهوری اسلامی مناظره وگفت وشنود حتی بادشمنان است پس چه شد ؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار