فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف و ضبط 14 خودروی مسروقه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدیمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام و دستگیری یک باند سرقت خودرو در چالوس اظهار کرد: بنابر اخبار واصله از مخبرین، فعالیت یکی از باندهای بزرگ سارقین خودرو در چالوس به کارآگاهان گزارش شد و در زمانی کوتاه مخل اختفای آنان کشف شد.
وی با بیان اینکه یکی از روش‌های این باند تغییر اصالت خودرو از جمله تغییر شاسی و شماره موتور خودروی سرقتی بود،  افزود:  از این گروه که شامل ۱۴ مال‌خر و سارق بودند ۱۴ دستگاه خودروی نیسان، پیکان و پیکان وانت کشف شد.
فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: همه خودروهای کشف شده در تهران سرقت شده بود و در این شهرستان پس از تغییر اصالت، زیر قیمت فروخته می شدند.
قدیمی از دستگیری باند سارقین هفت دستگاه واحد مسکونی و ویلا در چالوس خبر داد و گفت: این باند که شامل اعضای یک خانواده بودند ۲۰۰ قلم جنس شامل انواع لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی در باره سایر فعالیت‌های نیروی انتظامی چالوس در سال ۹۴  ابراز کرد:  انهدام و دستگیری ۱۶ نفر از باند شرکت هرمی، دستگیری باند سارقین کیف قاپ و کشف ۱۰ فقره کیف قاپی و دستگیری سارقین، دستگیری و انهدام باند سارقین زورگیر و به عنف، دستگیری و انهدام باند مال خر و فعالان در زمینه اموال مسروقه، دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی از دستگاه pos سوپر مارکت‌ها بخشی از این فعالیت‌ها است.
فرمانده انتظامی چالوس درباره کشفیات پلیس آگاهی این شهرستان اظهار کرد: کشف ۱۴ هزار و پانصد لیتر انواع سوخت قاچاق، تجهیزات ماهواره ای،کشف سلاح شکاری دولول ساچمه زنی، کشف تعداد ۲ هزار گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، انهدام و متلاشی کردن باند سارقین خودرو و خریداران مال مسروقه به تعداد ۲۴ نفر از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی چالوس است.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار