وقتی مشکلات شهری دیده نمی شود!
الان چندین سال است که کوچه پس کوچه های ما همین شکلی است اما ظاهراً مسئولین از این مناطق رد نمی شوند تا مشکل ما را ببینند. آیا می شود گفت که اینجا یک نقطه از شهر است در حالیکه خیابان های روستا این شکلی نیست .
کد خبر: ۱۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 15 March 2015
یکی از معضلات بزرگ شهر بابل در کنار ترافیک خسته کننده و نبود اماکن تفریحی درون شهری چاله چوله های خیابان های اصلی و مخصوصاً فرعی و محلات داخل شهر می باشد که معلوم نیست کدام مرجع باید به فکر حل این مشکل باشد.
به گزارش تابناک ؛ کافیست مدت زمان کوتاهی را در محله های درون شهری بابل سپری نمائید تا متوجه مشکل شهروندان بابل در این زمینه باشیم .
چاله چوله های رها شده که عمق برخی از آنها تا 40 سانتی متر نیز میرسد در محله های اصلی و حتی مرکز شهر به راحتی قابل مشاهده است اما معلوم نیست چرا برای ترمیم آنها کاری نمی شود .
یکی از ساکنین رضیا کلا واقع در پشت دانشکده فنی بابل به خبرنگار تابناک گفت آیا واقعاً شهردار از اوضاع این محله خبر ندارد ؟ چرا نباید این چاله چوله ها را ترمیم کنند؟ در هنگام بارندگی که این چاله چوله ها با آب پر می شود اگر کسی نداند و با ماشین داخل این چاله ها بیفتد چه اتفاقی می افتد .
ح.م ساکن منطقه چهارشنبه پیش بابل نیز گفت : الان چندین سال است که کوچه پس کوچه های ما همین شکلی است اما ظاهراً مسئولین از این مناطق رد نمی شوند تا مشکل ما را ببینند. آیا می شود گفت که اینجا یک نقطه از شهر است در حالیکه خیابان های روستا این شکلی نیست .او به خبرنگار ما گفت : منطقه حکیم آباد ، کفشگر محله و ... هم همین اوضاع را دارد .
البته خبرنگار تابناک با مراجعه به نقاط دیگر شهری بابل نیز این مشکل را دیده که امید است شهرداری بابل علت وجود این مساله را به شهروندان بابلی پاسخ دهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار