کد خبر: ۱۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 07 December 2015

دادستان نظامی استان البرز گفت: بسیج یک حرکت مردمی است که در تمامی صحنه‌ها حضور موثر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرج الله افشار ظهر امروز در نخستین سالگرد تشکیل بسیج حقوقدانان استان البرز اظهار داشت: توسعه و ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در بین نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است.

وی با اعلام اینکه بسیج یک حرکت مردمی است افزود: بسیجیان همان نیروهای مردمی هستند که در تمام صحنه‌ها حضوری موثر و پررنگ دارند.

دادستان نظامی استان البرز تأکید کرد: دشمن همواره در نظر دارد که این قدرت ملت ایران را مورد تضعیف قرار دهد لذا باید تفکر و فرهنگ بسیجی بیش از پیش در بین نسل امروز نهادینه شود و به نسل‌های آینده نیز انتقال دهیم.

افشار با اشاره به اینکه بسیجیان در تمام ادوار حضوری پررنگ و موثر داشته اند تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان با حضور موثر خود در جبهه‌ها دشمن را از پای درآوردند و با اقتدار و مقاومت اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

دادستان نظامی استان البرز با بیان اینکه دشمن همواره تلاش دارد تا در مقابل پیشرفت و توسعه کشور سنگ‌اندازی کند خاطرنشان کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی تاکنون به دشمنان اجازه نداده است که به اهداف شوم خود نزدیک شوند چرا که جوانان غیور و مقتدر و بسیجی ایران اسلامی همواره در حفظ آرمان‌های انقلاب بسیجی‌وار عمل می‌کنند.

افشار گفت: دشمنان هنگامی که عظمت و گستره انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنند در صدد بر می‌آیند تا با توطئه‌ها و دسایس مختلف آرمان‌های این انقلاب را مورد حمله قرار دهند.

وی تأکید کرد: اما حضور مقتدر بسیجیان در عرصه‌های مختلف سبب شده است که دشمنان تاکنون نتوانند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

دادستان نظامی استان البرز در ادامه سخنان خود متفکر بودن، ولایی بودن و بصیر بودن را از مهمترین خصوصیات بسیجیان اعلام کرد و افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی از مهمترین وظایفی است که باید به درستی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار