بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده دکتر علی مندنی پور کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شود.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 08 December 2015
بر اساس  برخی اطلاعات منتشر شده دکتر علی مندنی پور کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، بنا به درخواست های متعدد نخبگان استان فارس، اقشار مردم، دانشگاهیان و وکلای شهر شیراز دکتر علی مندنی پور سیاستمدار اصلاح طلب قصد دارد در این حوزه انتخابیه کاندیدا شود.

وی حقوقدان، جامعه‌شناس و وکیل دادگستری و استاد دانشگاه است که ریاست اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و ریاست سابق کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد و از سیاستمدارن بنام اصلاح طلب می باشد.

20130109_bolgeselbarobaskanlari (44)

مندنی‌پور که سایقه ریاست چندین دوره کانون وکلای دادگستری فارس و ریاست و نایب رئیسی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) را در کارنامه دارد، از معدود سیاستمدارنی است که هرگز دم از انتقاد نبست و در دوران احمدی نژاد با انتشار یادداشت های خود در رسانه های مطرح کشور نسبت به موضوعات مختلف از جمله بازداشت و عدم مصونیت وکلا و اجرای مجازات‌های تحقیرآمیز همچون گردانندن متهمان با لباس زنانه واکنش نشان داد و در در مخالفت با برگزاری غیرعلنی دادگاه کهریزک این اقدام را غیرقانونی دانست.

بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند بخاطر عملکرد و روزمه قوی دکتر مندنی پور و همچنین درخواست های بیشمار برای کاندیداتوری وی، احتمال دارد به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه شیراز معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار