نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمت تقدیر از اقدام جهاد دانشگاهی هرمزگان در ساخت دستگاه تولید آب، این موضوع را موفقیتی در عرصه پژوهش هرمزگان دانست.
کد خبر: ۱۴۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 11 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس بر حمایت ویژه از نخبگان و محققان طرحهای مفید تأکید کرد و افزود: پژوهش ، اصلی مهم در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است.
 
وی با تقدیر از اقدام جهاد دانشگاهی هرمزگان در ساخت دستگاه تولید آب، بیان کرد: ازجمله موفقیت های مهمی که این روزها در عرصه پژوهش هرمزگان تحقق یافته ، ساخت دستگاه تولید آب از رطوبت توسط جهاد دانشگاهی استان است.
 
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی هرمزگان و مساله کمبود آب در این استان، باید از این گونه طرح های نخبگان بیشتر از گذشته حمایت شود که این اقدام جهاد دانشگاهی هرمزگان می تواند آغاز گر راهی نوین در عرصه پژوهش در استان باشد.
 
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: بدون برنامه ریزی صحیح و حمایت از مقوله پژوهش پیشرفت کشور امکان پذیر نخواهد بود.
 
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبت های خود به هفته وقف اشاره و تصریح کرد: انسان عاقل کسی است که از خودش اثری نیکو برجای گذارد، زیرا که همه انسان ها روزی این دنیای فانی را ترک خواهند کرد و آن روز حسرت اموال و زمان از دست رفته را خواهند خورد.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ترویج فرهنگ سنت حسنه وقف در جامعه، خاطرنشان کرد: همه اموال متعلق به خدواند و ملک اوست و این امانتی می باشد که به عنوان روزی نزد افراد قرار دارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام رضا (ع) و تسلیت این روز به مسلمانان، ابراز کرد: اگر کسی می خواهد رهرو واقعی امام رضا(ع) باشد باید به ویژگی های اخلاقی و دینی امام هشتم در زندگی عمل کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت اجرای قانون، بیان کرد: وظیفه مجریان قانون، وظیفه ای حساس و مهم است که بدون حمایت مردم ، مجریان قانون نمی توانند این وظیفه را به درستی انجام دهند.
 
آیت الله نعیم آبادی در پایان تصریح کرد: عقلانیت اجتماعی حکم می کند که مجریان قانون را در اجرای قوانین یاری کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار