استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ درصد نقدینگی اعتبارات استانی و نفت استان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 14 December 2015
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ درصد نقدینگی اعتبارات استانی و نفت استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید موسی خادمی در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان چند نقطه در شهرستان‌های مختلف استان را برای احداث واحدهای مجاز شن و ماسه انتخاب کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی واحدهای شن و ماسه از حریم رودخانه‌ها جمع‌آوری شدند، گفت: متاسفانه اکنون بدون حفظ حریم در هر کوی و برزن اقدام به ایجاد کارگاه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: واحدهای شن و ماسه در استان ساماندهی شوند و طرح جامعه‌ای برای این طرح تدوین شود.

خادمی عنوان کرد: ایرادات طرح قبلی برطرف و در جهت اصلاح آن اقدام شود.

وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای برنامه ریزی تاکید کرد: این نشست‌ها به صورت ماهانه در استان برگزار شود.

خادمی با بیان اینکه در بحث اعتبارات چند مسئله باید با هم دیده شود، افزود: یکی اعتبارات ابلاغ شده که عددی در ابتدای سال به استان ابلاغ می‌کنند وگام بعدی توزیع این اعتبارات بین دستگاه‌ها و مبادله موافقت نامه بین دستگاه با سازمان مدیریت برنامه‌ریزی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: مرحله بعدی اعلام تخصیص این اعتبارات از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و آخرین مرحله نقدینگی مربوط به این تخصیص که باید وارد خزانه شود.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با بحث توزیع اعتبارات و تنظیم موافقت نامه تمامی اقدامات لازم انجام شده است، ابراز کرد: تخصیص 100 درصد اعتبارات در بخش استانی و نفت تخصیص یافته است ولی نقدینگی آن حدود 60 درصد است.

خادمی خاطرنشان کرد: امروز تمامی دستگاه‌های اجرایی تخصیص نقدینگی که وارد خزانه شده را دریافت کردند و اگر اعتبار دستگاهی پرداخت نشده تافردا موظف به پیگیری این امر است.

وی با اشاره به اینکه در ماده 180 هنوز تخصیص اعلام نشده است، افزود: در ماده 10 و 12 مربوط به مدیریت بحران 50 درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

خادمی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه حجم نیازهای ما در پروژه‌های عمرانی با حجم اعتبارات فاصله دارد پول زیادی در دستگاه نمی‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار