دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی کردستان خبر داد
دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با گلایه از اینکه برخی نامزدها در تعدادی از شهرستان‌ها تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند آن را تخلف انتخاباتی دانست و گفت: بازرسان انتخابات استانداری نیز از جناحی خاص انتخاب نشوند تا شائبه ایجاد نشود.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 14 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، عباس حسین‌پناهی ظهر امروز در نشست استاندار کردستان با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی با موضوع انتخابات در سالن شهدای دولت استانداری، اظهار کرد: یکی از وظایف احزاب، دعوت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و ما این کار را انجام می‌دهیم.

وی گفت: البته مردم خود حامی نظام و ولایت هستند و این موضوع در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 مشاهده شد.

دبیر جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با یادآوری نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی تصریح کرد: تلاش کردیم بسیاری از موارد را به شکل محرمانه و به عنوان انتقاد سازنده به مدیران کل منتقل کنیم.

وی، ایجاد شور در انتخابات با هدف حضور مردم را در شرایطی عنوان کرد که برای رفع بیکاری و تقویت جایگاه استان کردستان نقش‌آفرینی شود.

حسین‌پناهی با تقدیر از پروژه ایجاد منطقه آزاد در استان کردستان هشدار داد این امر نباید محل تاخت و تاز فرصت‌طلبان قرار بگیرد تا مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید نشوند.

وی با گلایه از اینکه برخی نامزدها در تعدادی از شهرستان‌ها تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند آن را تخلف انتخاباتی دانست و گفت: بازرسان انتخابات استانداری نیز از جناحی خاص انتخاب نشوند تا شائبه ایجاد نشود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان هم در این نشست اظهار کرد: فعالان سیاسی کردستان، سال‌ها در کنار هم کار کرده‌اند.

جلیل مهدی‌عراقی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: تشکل‌های سیاسی و نامزدهای آنها باید برنامه داشته باشند و هر گروه سیاسی بر اساس برنامه و نه تخریب دیگران، نامزد معرفی کند.

وی، این موضوع را موجب شور و نشاط انتخاباتی دانست و افزود: سیستم قانون انتخابات ما دچار مشکل است و تعداد پرشمار نامزدها متأثر از این قضیه خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان ، مهم‌ترین بخش انتخابات را هیئت‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: طبق قانون هر فرماندار باید 30 معتمد را به عنوان هیئت اجرایی معرفی کند و لذا باید این هیئت‌ها همگی دارای تفکرات و اخلاق سیاسی باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان هم در این دوره تصریح کرد: در برگزاری انتخابات خبرگان هم در این دوره باید دقت شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار